« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری به شورای نگهبان پیشنهاد داد تا از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هم آزمون بگیرد.به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir، حسام الدین آشنا در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت : داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان باید آزمون کتبی و شفاهی بدهند تا شورای نگهبان صلاحیت فقهی آنان را احراز کند. شورای نگهبان روز سه شنبه پانزدهم دی ماه 1394 ساعت 8 صبح را زمان آزمون از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده است. این آزمون در دبیرخانه شورا در میدان رسالت قم برگزار می شود. آشنا ادامه داد: پیشنهاد می کنم شورای نگهبان از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم در زمینه آشنایی با قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی آزمونی بگیرد؛ مگر نه این است که برای احراز شرایط لازم برای رانندگی موتور و ماشین هم باید امتحان داد.انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند برگزار می شود. 12 هزار و 123نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند که از این تعداد هزار و 434 نفر زن و 23 نفر نیز از اقلیت های دینی بوده اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
United States
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
پیشنهاد می شود اول خود شورای نگهبان در آزمون شرکت کنند.مجلس شورای اسلامی بدلیل اینکه بالاترین مرجع قانونگذاری رسمی کشور است مسئولیت این امر خطیر را بر عهده بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: