« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶
سرهنگ برزمند - برابر تبصره 8 ماده 2 قانون حفاظت از جنگلها، مراتع و آبخیزداری هرگونه حمل، جابجایی و فروش بذر بلوط به عنوان تجارت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با فرد یا افراد متخلف برخورد قانونی به عمل می آید

 

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از توقیف دو خودروی حامل چوب جنگلی در شهرستان بهمئی  و دو خودروی حامل بذر بلوط در بخش ماگون شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ  برزمند اظهار داشت : در شامگاه یکشنبه 13 آذر ماه حوالی ساعت 22 در یک عملیات مشترک بین پرسنل یگان حفاظت شهرستان بهمئی و یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی دو خودروی وانت سایپا و پژو حامل چوب جنگلی شناسایی و توقیف و با هماهنگی دادستان منطقه متخلفین بازداشت شدند.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی این شهرستان افزودند : این متخلفین در ماههای اخیر به صورت شبانه به جان جنگلهای بلوط افتاده و نسبت به قطع درختان اقدام می نمودند. که در این عملیات حدود 3 تن هیزم از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی اضافه کرد : هفته پیش در روز هشتم دی ماه نیز در بخش مارگون- لوداب دو دستگاه خودروی وانت سایپا حامل بذر بلوط توسط مامورین حفاظتی بخش مارگون شهرستان بویراحمد توقیف شد و با ارجاع به پاسگاه انتظامی مارگون برای متخلفین تنظیم پرونده شد که جهت رسیدگی به دادگاه ارسال گردید. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مامورین حفاظتی بخش مارگون میزان بذر کشف شده را 2300 کیلوگرم و مبلغ جریمه متخلفین را 3450000 ریال اعلام کردند.

سرهنگ برزمند خطاب به کلیه شهروندان تاکید داشتند: برابر تبصره 8 ماده 2 قانون حفاظت از جنگلها، مراتع و آبخیزداری هرگونه حمل، جابجایی و فروش بذر بلوط به عنوان تجارت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با فرد یا افراد متخلف برخورد قانونی به عمل می آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: