« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
محمد جهانبخش :به لطف خداوند، نام بنده جزو افرادی است که توسط هیات اجرایی و مراجع چهارگانه(وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و قوه قضائیه) تایید شده است و در لیست افراد تایید صلاحیت شده به مرکز استان ابلاغ شده است

 پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت محمدجهانبخش، کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در برخی سایت های محلی و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به همین منظور خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف "طی تماس تلفنی با محمد جهانبخش در خصوص صحت و سقم موضوع سوال نموده که ایشان در خصوص شایعه رد صلاحیت خود توسط هیات اجرایی شهرستان گفت: از آنجایی که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان ثبت نام هم از  طریق ستاد انتخابات وزارت کشور و هم از طریق فرمانداری حوزه مربوطه  وجود داشت، لذا با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام به ثبت نام نموده و رسید مدارک و تاییدیه ثبت نام را از وزارت کشور تحویل گرفتم.

بنابراین در پی شایعات اخیر به فرمانداری کهگیلویه مراجعه و علت را از فرماندار محترم جویا شدم، که  ایشان ضمن اظهار تاسف از انتشار چنین شایعاتی  اظهار داشت: هرچند ابتدائا به دلیل نبود پرونده فیزیکی(اوراق ثبت نامی) عده ای گمان می کردند که پرونده شما ناقص است؛ اما با مراجعه به سامانه الکترونیکی وزارت کشور، مشخص شد که وحود پرونده فیزیکی ضروری نبوده و لذا شایعه فوق را تکذیب می نمایم.

نامزد جریان عدالتخواه  یادآور شد: به لطف خداوند، نام بنده جزو افرادی است که توسط هیات اجرایی و مراجع چهارگانه(وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال، قوه قضائیه) تایید شده است و در لیست افراد تایید صلاحیت شده به مرکز استان ابلاغ شده است، فلذا جای اعتراض و شکایتی برای بنده وجود نداشت.

محمد جهانبخش در پایان ضمن ابراز تاسف از رویه مشکوک و غیراخلاقی برخی سایت های معلوم الحال که برای افکار عمومی استان شناخته شده هستند، از سایل اصحاب رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی خواست تا هیچ خبری را بدون تایید منابع رسمی و قانونی منتشر نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: