« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
آوای رودکوف:رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: رضایت مندی مردم در کنار قانون شرط اول و اولویت اول پلیس راهنمایی و رانندگی است

 اسماعیل خوشوقت در گفتگو  با  خبرنگار "پایگاه خبری  آوای رودکوف" از یاسوج، افزود: در هر مکانی که قانون باشد امنیت و آسایش نیز وجود دارد و نقض قانون خسارت و تلفات جانی خواهد داشت.

وی بیان کرد: توجه به رعایت قانون، احترام به آن و حفظ حقوق همدیگر رضایت مندی مردم و جامعه را در پی دارد.

رییس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی عنوان کرد: این طرح سراسری است و در این استان نیز کارهای خوبی در راستای اجرای طرح ارتقای اجتماعی انجام شده و همچنان در حال اجراست.

سرهنگ خوشوقت تصریح کرد: برای ایجاد هر چه بیشتر فرهنگ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این استان در درجه اول باید از ظرفیت صدا و سیما استفاده نمود.

وی افزود:استفاده از ظرفیت دانش آموزان مثل همیاران پلیس نیز تا اندازه ای در جهت فرهنگ سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی موثر بوده است اما هنوز قابل قبول نیست و باید توجه بیشتری در این زمینه شود.

ایشان در خصوص نظارت بر  آموزشگاههای رانندگی سطح استان، بیان کرد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده ،پلیس راهنمایی و رانندگی عملکرد آنها را بررسی و در صورت تخلف در کمیسیون بررسی و باتوجه به تخلف انجام شده با مدیران، کارمندان یا مربیان آنها برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت حقوق شهروندی توسط پلیس راهور با اعلام اینکه  منشور حقوق شهروندی در این اداره نصب است، اضافه کرد: اولویت اول ما خدمت به مردم است رضایت مندی مردم در کنار قانون شرط اول و اولویت اول پلیس راهنمایی و رانندگی است .

سرهنگ خوشوقت در خصوص نارضایتی مردم از عملکرد پلیس  اظهار کرد: شهروندانی که از نحوه عملکرد و یا برخورد پلیس شکایاتی دارند، می‌‌توانند از طریق سامانه تلفنی 197 و یا شماره تلفن 2183109شکایت خود را مطرح کنند.

وی در پایان افزود: همه مردم با رعایت قانون می توانند اسایش و امنیت خود را فراهم کنند همچنین بستن کمربند ایمنی هنگام رانندگی، سرعت مناسب و  رعایت فاصله طولی باعث می شود مشکلی برای فردی ایجاد نشود.

خوشوقت خاطرنشان کرد: پلیس راهور با تخلفات الودگی صوتی ایجاد شده توسط رانندگان، خانم های بدپوشش هنگام رانندگی و رانندگانی که با حرکات خطرناک اسایش مردم را سلب کنند برخورد جدی از جمله جریمه نقدی و معرفی به مراجع قضایی خواهد نمود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
گل آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
خدا شاهده ماشین بنده تو بهبهان جریمه شد 40 دقیقه بعدش تو دهدشت هم 130 تومان جریمه شد مگه یه پراید چد کیلومتر در ساعت میتونه بره که فاصله 70 کیلومتری بهبهان تا دهدشت تو 40 طی بشه و 130 هزار تومان جریمه بشه :بعضی برادران بکید فکر آخرت خودشون باشن نه صرفا پر کردن قبض های جریمه : ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولین ولی هرکس که در لباس جمهوری اسلامی خیانت میکند یادتان باشد روزی خون این شهیدان کردن مبارکشان را خواهد گرفت این وعده الهی است که خیانتکاران مجازات میشوند
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
بسمه تعالی
بنده از افسر ازمون ایین نامه دهدشت و لنده ناراضی هستم و به 197 هم زنگ زدم اما اقدامی صورت نگرفت
خرم ررر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
فکر کنم بعضی روزها دوستان پلیس راهور ماموریت دارند که بسته جریمه ای خود را تمام کنند چون همه روزه اینطور نیست و بعضی روزها واقعا مچ گیری می کنند البته منکر خدمات شبانه روزی اکثر انها هم نیستم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: