« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
آوای رودکوف:معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی مبارزه سخت، حساس و تمام عیاری را در پیش‌ رو دارد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،فتاح محمدی در ستاد دهه فجر که شنبه، 26 دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی اکنون در شرایط خاصی قرار دارد و مبارزه سخت، حساس و تمام عیاری را در پیش‌ رو دارد.

وی بیان کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تشخیص به موقع شرایط حضور پرشوری در برنامه‌های دهه فجر خواهند داشت و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهم بودن دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر تجلی اوج وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران است.

محمدی ضمن تاکید بر انسجام دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر باید
اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود و محتوایی برنامه‌های دهه فجر در شبکه‌های اجتماعی تحلیل و تبیین شود.

محمدی عنوان کرد: اقتدار، عزت و شکوه ایران اسلامی مرهون دستاوردهای انقلاب اسلامی است بنابراین برنامه های دهه فجر باید باشکوه  و با حساسیت بیشتری برگزار شوند.

وی با اشاره به انسجام و یکسان سازی برنامه های اجرایی در دهه فجر خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنمجین دوره انتخابات خبرگان رهبری وحدت و انسجام بسیار مهم است و باید برای برگزاری بهتر برنامه های دهه فجر  ین برنامه هایکسان سازی و هماهنگ شوند.

همچنین حجت الاسلام سید جواد خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه فجر از مهمترین مناسبت های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: 5 تا 12 بهمن هفته استقبال از دهه فجر است در این روز آذین بندی و فضاسازی شهری باید مناسب و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 19 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر، افزود: این 19 کمیته برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های دهه فجر را انجام دهند و به شورای هماهنگی ارایه دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر کمیته بر اساس وظایف خود اقدامات لازم را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: