« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
آوای رودکوف-رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جریان انتخابات برخی با قرآن به در خانه ها می روند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی در نشست ارتقای اجتماعی انتخابات که سه شنبه، هفتم بهمن ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: مسایل قومی و قبیله در این استان سال به سال دارد بیشتر پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه  از اتفاق افتان این پدیده هیچ کس در استان خوشحال نیست بیان کرد: امروزه قومی قبیله ای احساس می کند که پرداختن به برخی مسایل به نفع آن قبیله باشد اما در دراز مدت این اتفاق  برای استان خوش آیند نخواهد بود.

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: در کنار مسایل قومی و قبیله ای چیزهایی رایج شده است از جمله اینکه برخی با در دست داشتن قرآن به خانه ها می روند می دانند که این فرد اصلح نیست اما چون این فرد با قرآن به خانه ها می رود آن خانه را تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد  عنوان کرد: مردم نیز از ترس اینکه دست رد به قران نزنند و فکر می کنند که در صورت نپذیرفتن به قرآن بی احترامی کرده اند آن را می پذیرند در حالی که باید برای مردم تببین شود که حرمت به قرآن همچنین حرمت به مفاهیم چیزی است که قران از مردم می خواهد.

وی افزود: یکی از چیزهایی که سلامت انتخابات را به خطر می اندازد این است که کاری که توسط دولت و یا با همکاری یک مجموعه انجام شده است را یک فرد به نام خودش بیان می کند.

حجت الاسلام پناهی بیان کرد: کاری را که در انجام آن دولت های مختلف نقش داشتند را به یک دولت نسبت می دهند باعث می شود در مجموع فضای انتخابات از فضای سالم خارج می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید بررسی شود که چه عواملی باعث می شود انتخابات به فضای نامناسب کشیده شود آنها را شناسایی کنیم و وظیفه دستگاهها در برگزاری انتخابات مشخص شود همچنین قبل از اینکه خطری متوجه مردم و برگزاری انتخابات باشد آنرا بررسی و برطرف کنیم که انتخاباتی سالم و با نشاط برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: