« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
آوای رودکوف-کارگردان سریال پد خندق گفت: هر جا که توان و کششی برای ادامه سریال «پد خندق» نداشتم به شهدا متمسک شدیم

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،بهنام نوروزی صبح  امروز در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی و شهدا در لنده با اشاره به تلاش چهار ساله مجموعه تلویزیونی پد خندق گفت: شهدا نیازی به برگزاری مراسم و تجلیل و یادمان ندارند بلکه این مائیم که نیازمند شهدا و راه شهیدان هستیم.

کارگردان سریال پد خندق گفت: مجموعه 26 قسمتی پد خندق یادآور مظلومیت شهدای کهگیلویه و بویراحمد و حماسه‌سازی آنها در دفاع مقدس و پد خندق می باشد.

نوروزی در با بیان اینکه  کار ساخت این سریال از سال 1390 شروع شده و خوشحالم که قریب به 5 سال از عمرم را وقف این سریال نمودم افزود: در بسیاری از مواقع که با مشکلی در حین ساخت روبه‌رو می‌شدیم تنها با تمسک به شهیدان و امام شهدا و استعانت از خدا توانستیم بر آن مشکلات فائق آییم و کار را به مرحله نمایش برسانیم.

نوروزی تصریح کرد: معرفی سردار شهید جان‌محمد کریمی و دیگر شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای در این سریال به نمایش گذاشته شد که اوج مظلومیت، صبر و استقامت و ایثار و گذشت همه رزمندگان و شهدا و ایثارگران را در بر می گیرد.

ایشان به بازیگر نقش سردار شهید جانمحمد کریمی اشاره کرد و گفت:این هنرمند عزیز هم استانی با عشق و علاقه ی به شهدا و خصوصا شهید کریمی و با وجود شباهتهای ظاهری که با شهید داشته این مسولیت خطیر را بر عهده گرفته بود.

گفتنی است در ادامه این مراسم کارگردان سریال پد خندق ، تمثال مبارک  شهید جان‌محمد کریمی را از طرف خود و مجموعه بازیگران و دست‌اندرکاران سریال پد خندق به مادر  این شهید گرانقدر اهدا نموده است.

عملیات پد خندق یکی از عملیات های مهم دوران دفاع مقدس بود که در آن، رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارم تیرماه سال 1367 در جزیره مجنون به مدت 14 ساعت تا آخرین گلوله خود در مقابل دشمن مقاومت کردند.

                                                                                                                

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: