« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
آوای رودکوف:رئیس بهزیستی شهرستان لنده از پرداخت 10میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت پوشش  در این شهرستان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لنده  در نشستی با اعضای این کمیته و خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:دهه فجر فرصتی است که در این ایام مسئولین دستگاه های اجرایی عملکرد های خود را در بخش های مختلف گزارش دهند.

نورعلی کاظمی با اشاره به اهمیت حضور خودجوش مردم فهیم و انقلابی در گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: اطلاع رسانی و شفاف سازی مسئولین دستگاه های اجرایی از عملکرد های خود به مردم در این ایام باشکوه مطمئناً آنها را امیدوار و شاداب و دشمنان قسم خورده این انقلاب را مایوس  و توطئه های شیطانی آنها را در آستانه انتخابات خنثی و نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان لنده همچنین به عملکرد این اداره در 9 ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت:اداره بهزیستی شهرستان لنده با11کارمند در زمینه های توان بخشی، پیشگیرهای اجتماعی، مشارکت های مردمی و غیره به افراد تحت پوشش خدمات رسانی می کنند.

نورعلی کاظمی بیان کرد: بهزیستی شهرستان لنده در 9 ماهه اول امسال مبلغ10میلیارد ریال در زمینه های مختلف از جمله ، خوداشتغالی، ازدواج، کمک به خانواده های دوقلو، تحصیل، کارگاه های آموزشی، غذای گرم مهدکودک ها، حق پرستاری، ترخیص از مراکز شبانه روزی، نگهداری بیماران جسمی و روانی، مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد توزیع شیر خشک و تنبلی چشم پرداخت نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: