« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
 فرماندار کهگیلویه از افتتاح 49 پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دهه فجر خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در جمع خبرنگاران به تشریح پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی عمرانی و اقتصادی شهرستان کهگیلویه در دهه فجر پرداخت و افزود: 51 پروژه در این شهرستان آماده بهره بردای می باشد که از این تعداد 49 پروژه افتتاح خواهند شد.

فرماندار کهگیلویه جمع پروژه های عمرانی و اقتصادی را 51 پروژه با اعتباری بالغ بر 81 میلیاردو 802 میلیون تومان عنوان کرد.

پوزش پروژه های اقتصادی آماده بهره برداری را پنج مورد با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد و 187 میلیون تومان عنوان کرد.

وی کل پروژه های عمرانی جهت بهره برداری در دهه فجر را 38 مورد عنوان و بیان کرد: میزان اعتبار این پروژه ها 13 میلیارد و 358 میلیون تومان بوده است.
پوزش اظهار کرد: کل پروژه های عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی در کهگیلویه 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 614 میلیون تومان هستند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: تعداد 8 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 256 میلیون تومان در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

پوزش افتتاح 2 طرح مرغداری 20هزار قطعه‌ای، پروار بندی 500 راسی و افتتاح کارگاه تیرچه بلوک را از جمله پروژه های اقتصادی کهگیلویه در دهه فجر ذکر کرد.

وی بهره برداری هنرستان هفده شهریور، گازرسانی به 18 روستای دهدشت غربی، افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی، را از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی در دهه فجر عنوان کرد.

به گفته پوزش در پروژه های اقتصادی زمینه اشتغال زایی 135 نفر فراهم شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: