« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
آوای رودکوف: استاندار کهگیلویه و بویراحمد  از افتتاح ۳۵۷ پروژ عمرانی و اقتصادی در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ،موسی خادمی در نشست مطبوعاتی گفت: در مجموع ۳۹۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام الله دهه فجر در این استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۳۲ پروژه عمرانی هستند، بیان کرد: از این تعداد پروژه هاب عمرانی در سطح استان ۲۹۶ پروژه در این ایام افتتاح می شوند و ۳۶ پروژه عمرانی کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۶۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی افتتاحی هزینه شده است و اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی که کلنگ زنی می شود ۱۵ میلیارد تومان است.

خادمی با اشاره به اینکه پروژه های اقتصادی با مشارکت بانکها و سرمایه گذاران تامین اعتبار می شود، افزود: در یوم الله دهه فجر ۶۱ پروژه اقتصادی افتتاح خواهند شد و سه طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد که ارزش این پروژه های اقتصادی افتتاحی ۲۲۲ میلیارد تومان است و و سه طرح کلنگ زنی ۶۰۴ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: از این تعداد پروژه هایی که در ایام الله دهه فجر افتتاحی و کلنگ زنی می شوند 1567 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد که ۸۵۸ نفر در پروژه های افتتاحی و ۷۰۹ نفر در پروژه هایی که کلنگ زنی می شوند مشغول به کار خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: