« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
آوای رودکوف-فرماندار کهگیلویه گفت: صلابت و عزت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهیدان است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در مراسم یادواره 417 شهید شهرستان کهگیلویه افزود: همه انسان ها روزی باید بمیرند و مرگ سراغ آنها خواهد آمد و چه بهتر اینکه انسان داوطلبانه مرگ را انتخاب نمیاد.

فرماندار کهگیلویه با توجه به فاصله میان نسل گذشته و حال، برگزاری چنین یادواره های را آشناکردن نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت طلبی است.

وی بیان کرد: شهیدان داوطلبانه مرگ را انتخاب و با اختیار به سوی مرگ رفتند.

ایشان صلابت و  آرامش کشور ما را مرهون خون پاک شهیدان دانست و تصریح کرد: اگر خدای نکرده اعتماد مردم و خانواده شهدا و رحیه ایثار و شهادت طلبی را از دست دادیم دیگر موفق نخواهیم شد.

پوزش خواستار تبیین برکات شهدا نسب به این نظام در جامعه شد و گفت: باید مسئولین آنچه را که بر شهیدان عزیز گذشته برای مردم تبیین و بازگو نمایند.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: تا زمانی که روحیه شهادت و ایثار در جامعه وجود داشته باشد می توانیم با قدرت در جهان ظاهر شویم و اگر امروز ایران اسلامی به عنوان بازیگر اصلی در منطقه به حساب می آید همه به پشتوانه شهیدانی است که در راه این انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: