« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
اوای دنا :مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در نشست مسؤلین ارزیابی عملکرد شهرستانها و مناطق گفت :توقع من از کارشناسان ارزیابی عملکرد اینست که در رسیدگی  به شکایات عادلانه عمل شود.

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در نشست مسؤلین ارزیابی عملکرد شهرستانها و مناطق گفت :توقع من از کارشناسان ارزیابی عملکرد اینست که در رسیدگی به شکایات عادلانه عمل شودودر صورت امکان بعضی  از مسائل را با ریش سفیدی حل کنید.

وی همچنین خطاب به حاضرین فرمودند بازوی قدرت نشوید و نظارت در کنار محبت و عدالت را توصیه و افزودند ،باید مجرم ترین افراد به شما اعتماد کنند.

در این جلسه حاج حسینی به اهمیت نظارت از دید گاه معصومین پرداخت و لازمه حق نظارت را حق پرسشگری دانست.

سایت تحلیلی خبـری آوای دنــا

در ادامه جلسه:خضران قاسمی رئیس اداره ارزیابی عملکردگفت : در سال تحصیلی جاری از فعالیتهای اداری – پرورشی – آموزشی – برنامه های کیفی بخشی در طول سال و با حضور کارشناسان ارزیابی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل ارزیابی مستمر انجام می شود .

وی گفت : بازخورد ارزیاب های انجام شده به ادارات و مدارس منعکس می شود .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان گفت : اولیاء دانش آموزان می توانند نظرها – پیشنهادها – انتقادها در جهت بهبود وضعیت مدارس را به ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارائه دهند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: