« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
آوای رودکوف:فرمانده سپاه فتح استان در مراسم راهپيمايي يوم الله 22بهمن در شهرستان لنده افزود:انقلاب اسلامي ايران برمبناي اصل اسلامی بودن  و استکبار ستيزي به  وقوع پيوست

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،سردار بوعلی با بيان اينکه آنچه انقلاب اسلامی را از سایر انقلابها متمایز می کند استکبار ستیزی آن است اظهار کرد:همه انقلابها یا وابسته به شرق هستند و یا وابسته به غرب و یا خود تبدیل می شوند به حکومتی استکباری اما انقلاب ما چون از اول شعارش دینی بود و بر اساس اراده و خواست مردم شکل گرفت بعد از 37 سال با شکوهتر از سالهای قبل مردم حضور پیدا می کنند و در دفاع از آن سنگ تمام می گذارند.

فرمانده ارشد استان  عنوان کرد: مردم مسلمان و ولايتمدار ما هر سال  دو بار سيلي محکمی به صورت استکبار مي زنند و تا بخواهد عرض اندام کند دو باره در روز قدس سیلی دیگری می خورد.

سردار بوعلی در ادامه اظهار کرد:وقتی نظریه پرداز غربی می گوید انقلاب اسلامی و امت قهرمان ایران اسلامی با سایر جهانیان و ملت های به واسطه داشتن سه چیز متفاوتند اولاً اینکه شیعه معتقد است که روزی امام زمان(عج)ظهور خواهد کردو معتقد است که شیعه دو بال  دارد یکی بال سبز که ریشه در اعتقاد معنویت دارد و باید انتظار بکشد و بال دیگر ریشه در فرهنگ سرخ شهادت است که ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد وروحیه شهادت طلبی است.

بوعلی در ادامه به نقل از نظریه پرداز غربی  افزود: شیعه شاخصه سومی نیز دارد  و آنهم مرجعیت است که دست ما را کئتاه می کند و اگر بتوانیم به شیعه ضربه بزنیم باید اولویت اول ولایت باشد و بر ولایت بتازید زیرا اگر شیعه مرجعیت و ولایت خود را از دست بدهد رفاه طلبی جای شهادت طلبی و انتظار را می گیرد.

وی عنوان کرد :اما بر خلاف تدابیر استکبار و به لطف خدا امروز شاهدیم که  ملت شيعه ما در دفاع از ارمانهای خود در سراسرجهان سخت قامت و مستحکم در مقابل استکبار قد علم نموده و از ارزشهای خود که با خون هزاران هزار شهید آبیاری شده دفاع می نماید.

سردار بوعلی در ادامه تصریح اشاره ای به بحث نفوذ کرد و تصریح نمود  : امروز شاید بعضی ها مستقیماً به ولایت فقیه حمله نکنند ولی آنانی که معتقد به ولایت هستند که نماز و روزه و ولایت مداریشان معلوم است را تضعیف می کنند آنها نهادهای انقلابی همانند بسیج و سپاه و نیروهای حزب الهی را تضعیف می کنند و یا  بچه های پاک انقلاب را با داعش مقایسه می کنند و گویا متوجه نیستند که اگر خدای ناکرده مشکلی پیش بیاید حوادث جبران ناپذیری در انتظار این مردم خواهد بود.

وی خطاب به مردگفت:اگر می خواهید سعادتمند باشید و کشورتان سربلند و پیروز باشد از ولایت و رهبری بیش از پیش حمایت نموده  و در انتخابات پیش رو به افرادی رای دهید که معتقد به امام و دوستدار شهدا و عاشق شهدا باشند تا بتواند در مجلس از دستاورد های انقلاب که حاصل خون شهداست دفاع و اقتدار ملت را  حفظ نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: