« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
آوای رودکوف: رییس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه از سرقت 673 انشعاب غیرمجاز طی دوماه اخیر در این شهرستان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: خسرو پرویزی در جمع خبرنگاران ،کل مشترکان برق کهگیلویه را 38هزار مشترک عنوان و افزود: از این تعداد 12هزار مشترک روستایی هستند.

رییس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وصول مطالبات این اداره از ابتدای سالجاری نسبت به فروش در بخش مرکزی را 71درصد عنوان و تصریح کرد: میزان وصول در سوق 76درصد، قلعه رییسی 78درصد و دیشموک 60درصد بوده است.

به گفته پرویزی از 870 میلیون تومان 620 میلیون تومان وصول شده است.

این مسئول تصریح کرد: مطالبات وصول شده در ماه گذشته تنها 66 درصد بوده که بیشترین میزان وصولی مربوط به مشترکان خانگی و تجاری بوده است.
وی به حداقل رساندن خاموشی ها، تقویت نقاط مانور، تنظیم کلید قابل قطع زیر بار و احداث خط دومداره فیلگاه به سوق را از کارهای مهم شرکت برق این شهرستان در سالجاری عنوان کرد.

پرویزی با بیان اینکه نقاط داخل شهرستان که نوسان ولتاژ داشتند رفع کردیم گفت: اگر نقاط دیگری شناسایی شوند آنها را در برنامه‌های اولویت دار خواهیم گذاشت که مشکل افت ولتاژ آنها را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: باید ماهیانه 95درصد فروش به وصول برسد تا بودجه به این شرکت تعلق گیرد و اگر این مقدار وصول صورت نگیرد خدمات دهی به مردم کمتر خواهد شد.

وی تعداد سرقت‌های غیرمجاز برق طی دوماه اخیر در کهگیلویه را 673 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای از شهرستان برق غیرمجاز شناسایی شد علاوه بر تشکیل پرونده و طی کردن مراحل قانونی جریمه برای آنها در نظر گرفته شده است.

پرویزی رشد بار سال 94 به 93 را هشت مگابایت عنوان و تصریح کرد: هر ساله شاهد رشد بار زیادی در شهرستان هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: