« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵
علی کامرانی مقدم در روستای سیاه شیر از توابع شهرستان بهمئی چشم به جهان گشود و ی استاد دانشگاه و دارای مدرک تحصیلی دکترا می باشد

 

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی،بعد از رد صلاحیت چهرهای شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ ، این تشکیلات سیاسی  تصمیم به اجماع بر روری گزینه های درجه دوم و سوم خود نموده است که اتفاقا از تحصیلات عالیه نیز برخوردارند یکی از این گزینه ها دکتر کامرانی است که در ادامه به گوشه ای از سوابق ایشان خواهیم پرداخت .گفته می شود طیف به اصطلاح لاهوتی موافق این گزینه ولی در بین طیف منطقیان مخالفتهایی با انتخاب ایشان بعنوان نامزد قطعی اصلاح طلبان وجود دارد.

آوای رودکوف در گزارش بعدی به معرفی دکتر نریمان خواهد پرداخت:

دکتر علی کامرانی مقدم که در سن ۴۰ سالگی به سر میبرند که در روستایی سیاه شیر در شهرستان بهمئی در خانواده ای که بواسطه احترام و رفتار نیکو نسبت به اقشار مختلف مردم ،مورد احترام و ارزش میان ایل بهمئی و نقاط مختلف قرار داشتند چشم به جهان گشود.

دکتر کامرانی دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در محل تولد گذراند و دیپلم خود در شهر لیکک کسب کردند.

ایشان در ادامه تحصیلات خود با کسب رتبه ۵۰۰ کنکور سراسری در رشته تاریخ در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل شدند و کارشناسی ارشد خود را نیز با رتبه ۳۹ کشوری در همان دانشگاه گذراندند و مقطع دکترا را با رتبه ۲  کشوری راهی دانشگاه اصفهان شدند.

_عضویت شورای صنفی دانشگاه شیراز با رای دانشجویان

_عضوهیات علمی دانشگاه آزاد

_مدیر گروه آموزشی دانشگاه واحد گچساران

_تدریس در دانشگاه های مختلف از جمله سراسری و آزاد شیراز، یاسوج، گچساران ، بهبهان و…..

_مدیر بنیاد ایران شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

_صاحب بیش از ۳۰ مقاله برتر چاپ شده در مجلات معتبر و همایش های بین المللی و ملی

_سخنران همایشهای مختلف ملی و منطقه ای

_چاپ کتاب و کتابهای در دست چاپ درباره تاریخ و فرهنگ مردم استان و ایل بهمئی

_انتخاب چندین باره ایشان بعنوان نویسنده و کتاب خوان برتر در همایش های مختلف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: