« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
آوای رودکوف-رئیس ستاد انتخابات استان: مهمترین هدف ما اعتماد سازی در انتخابات است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مهمترین هدف ما اعتماد سازی در انتخابات است، گفت: در گام نخست اقدام به قوانین مربوط به برگزاری انتخابات، فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان مجموعه منظم برای نقشه راه مجریان انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

دکترفتاح محمدی، ارتقای شناخت نامزدهای انتخابات از حقوق و تکالیف خود، امانتداری و بی طرفی مجموعه مجریان، عوامل و دستاندرکاران انتخابات، پیشگیری موثر و منطقی از هر گونه تخلف احتمالی و صیانت از حق الناس  را از رویکردهای اصلی این ستاد برشمرد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ها بر فراهم نمودن بستر مناسب برای مشارکت گسترده مردم در انتخاباتی سالم، با نشاط و پر شور است و به این منظور تاکید شده است، معتمدین متعهد و دلسوز، فرهیخته فرهنگی، بزرگان و از خانواده های معزز شهدا در اجرای انتخابات تعیین شوند.

محمدی با بیان اینکه، انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سال جاری که باید مورد توجه ویژه باشد، اظهار داشت: انتخابات کاری همگانی است و برای برگزاری آن همه باید دست به دست هم داده و مجموعه عوامل را بکار گرفت، چرا که این انتخابات افتخارات بزرگ و برگ زرین دیگری در کارنامه نظام است.

معاون سیاسی وامنیتی اظهار داشت: با تلاش های به عمل آمده از سوی کمیته های شهرستانی با وجود مناطق دور دست و صعب العبور تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور به صورت رایانه ای فراهم شده است.

محمدی با اشاره به اینکه، اعتقاد داریم که آگاهی پیش شرط  برگزاری انتخابات قانونمند است، افزود:در طول فرآیند انتخابات ، ‌تلاش کردیم با آموزش هایی که برگزار می شود، مجریان به احکام قانونی مسلط شوند.

وی افزود: فرمانداری ها هم به عنوان منبع اعتماد ساز در اصل امانتداری، رعایت قانون، حرمت ها و اخلاق انتخاباتی تمام سعی و تلاش خود را به عمل می آورند  و در این خصوص باید همه دست بدست هم داده تا انتخاباتی پر شور، دشمن شکن و در شان نظام و مردم داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه، در استان 19 حوزه انتخابیه که شامل سه مرکزی  و 16 فرعی است، وجود دارد، افزود: استان 771 شعب اخذ رای شامل 388 شعبه سیار و 383 شعبه ثابت دارد.

به گفته وی، 108 نفر نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کردند که 71 نفر تایید صلاحیت شده اند که در این رابطه دومین استان در کشور هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: