« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
 نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت صحیح زمینه ساز انتخابات سالم خواهد بود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت:  آیت‌الله سید شرف الدین‌ملک حسینی در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم دهدشت حضور مردم در انتخابات را تحقق بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات دفاع از نظام و انقلاب و دخالت در سرنوشت خود می‌باشد.

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد خواستار گزینش فردی اصلح با شاخصه‌های مقام معظم رهبری از مردم در انتخابات آتی شد و تصریح کرد: این شاخصه‌ها می تواند به ما نشان دهد چه کسانی وارد مجلس شوند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی فشارها و انواع مشکلات اقتصادی اجتماعی در جامعه را دوری از نظام اسلامی و ولایت فقیه عنوان خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این مشکلات فرمان نهادن بر منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

ملک حسینی خواستار برگزاری انتخاباتی سالم بر رقابت صحیح و اخلاق به دور از هرگونه توهین و تحقیر شد و اظهار کرد: مبادا کاندیدا یا طرفداران کاندیدا دیگر کاندیدها را تحقیر کنند، همه با هم در راستای شعار مقام معظم و رهبری نشان دهیم با هم بودن یک اتفاق نیست بلکه یک آموزش دینی است.

وی مجلس خبرگان را بلندترین جایگاه در قانون اساسی بعد از جایگاه ولایت فقیه دانست و بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات باید پاک‌ترین فقیه را برای سرپرستی جامعه خود برگزینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: