کد خبر: ۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
بزرگواری: آقای لاریجانی درباره انتخابات کلان ‌نگر باشد وی با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی لاریجانی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان ظرف چند ماه اخیر بیان داشت: با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم جای تعجب است که برخی مواقع اخبار ناخوشایندی از افعال و اقوال آقای لاریجانی به گوش می‌رسد.    
خبرگزاری فارس: بزرگواری: آقای لاریجانی درباره انتخابات کلان ‌نگر باشد

 

گله‌مندی عضو جبهه پایداری؛
بزرگواری: آقای لاریجانی درباره انتخابات کلان ‌نگر باشد

آوای رودکوف-خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری گفت: شان آقای لاریجانی این است که در انتخابات مجلس برای جریان اصولگرایی میدان‌داری کند نه اینکه همانند یک نماینده معمولی تنها به فکر خودش باشد و جایگاه ریاست فراکسیون اصولگرایان اقتضا می‌کند ایشان در انتخابات کلان‌نگر باشد.

وی با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی لاریجانی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان ظرف چند ماه اخیر بیان داشت: با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم جای تعجب است که برخی مواقع اخبار ناخوشایندی از افعال و اقوال آقای لاریجانی به گوش می‌رسد.
این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: اصولگرایان توقع دارند آقای لاریجانی در این جریان میدان‌داری کند، نه این‌که همانند یک نماینده معمولی در فکر آینده خودش باشد که این به جایگاه ریاست فراکسیون اصولگرایی مجلس هم ضربه می‌زند.
بزرگواری با تاکید بر این نکته که وقتی شنیدیم آقای لاریجانی با تعدادی از نمایندگان مجلس نشست انتخاباتی تشکیل داده، تا اندازه زیادی از کارکرد فراکسیون اصولگرایی و ظرفیت واقعی آن ناامید شدیم، خاطرنشان کرد: این موضوعات نشان می‌دهد که در کارهای تشکیلاتی ضعیف هستیم و برخی از ما برای کارهای بزرگ ساخته نشده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: