« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
سی و دومین نمایشگاه عکس بارگاه امام علی (علیه السلام) در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سی و دومین نمایشگاه عکس بارگاه امام علی (علیه السلام) امروز (١ اسفند) با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صدا و سیما و جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد در نگارخانه باران افتتاح شد.

محمد خوش رو، عکاس و مسئول برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه سی و دومین نمایشگاهی است که بعد از برپایی در مرکز ٣١ استان امروز در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه از ٢٢ خرداد ماه در تهران آغاز و امروز همانند کاروان منزل به منزل گردش داشته و امروز در یاسوج دایر شد.
 خوش رو عنوان کرد: در این نمایشگاه ٢٦ قطعه عکس از بارگاه امام علی (علیه السلام) و با رویکرد معرفی مصادیق معماری اسلامی و ایرانی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این عکاس برجسته کشوری، پاسداشت هنرمندان و صنعتگرانی که در طول قرنها در شکل گیری، نگهداری و بهره برداری از بنای مطهر و مبارک حضرت نقش داشتند را از اهداف برپایی نمایشگاه دانست.

وی به هدف اصلی از برپایی نمایشگاه در مراکز استان ها اشاره و یادآور شد: با توجه به اینکه نمایشگاه ها معمولا در پایتخت برگزار می شود، طبیعی است که تعداد زیادی از مردم فرصت دیدار از این آثار را پیدا نمی کنند و این نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه آثار به مردم سراسر کشور است.

خوش رو استقبال از نمایشگاه های برگزار شده در دیگر استان ها را خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: این آثار مربوط به بخش خصوصی بوده و با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل در استان ها برپا می شود.

از همه افرادی که در زمینه برگزاری این نمایشگاه در طول ٩ ماهه برگزاری تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه نیز نقش موثری در زمینه اطلاع رسانی این نمایشگاه ها ایفا می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: