« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
از میان متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم میباشند تنها افرادی پذیرش میشوند که دارای مدارک دیپلم ریاضی فیزیک،علوم تجربی،برق،الکترونیک،الکتروتکنیک،مکانیک،تعمیر و نگهداری هواپیما،cnc،ساخت و تولید،کامپیوتر می باشند

 پایگاه خبری آوای رودکوف:سید بهروز فرجی مسئول دفتر گزینش انجمن علمی هوافضای استان اعلام کرد:
با توجه با درخواست های مکرر عده ای از متقاضیان محترم استخدام نظر به تمدید مهلت ثبت نام استخدام در انجمن علمی هوافضای استان کهگیلویه و بویراحمد و با موافقت رئیس کل محترم،زمان ثبت نام تا جمعه مورخ 1394/12/20 تمدید گردید.

وی در ادامه گفت:منابع و تاریخ آزمون استخدامی از طریق سایت انجمن علمی هوافضای استان و سایر رسانه های کشور اعلام خواهد شد.
مسئول دفتر گزینش انجمن علمی هوافضای استان خاطر نشان کرد:انجمن علمی هوافضای استان کهگیلویه و بویراحمد در همه رشته های تحصیلی و در مقاطع دیپلم به بالا جهت استخدام پذیرش میکند.
فرجی در ادامه گفت از میان متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم میباشند تنها افرادی پذیرش میشوند که دارای مدارک دیپلم ریاضی فیزیک،علوم تجربی،برق،الکترونیک،الکتروتکنیک،مکانیک،تعمیر و نگهداری هواپیما،cnc،ساخت و تولید،کامپیوتر میباشند.

شرایط عمومی استخدام:

1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
5- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها.
7-جنسیت:زن و مرد

8-رشته های تحصیلی:تمامی رشته ها

9-مقطع تحصیلی:دیپلم به بالا

تبصره:از میان متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم میباشند تنها افرادی پذیرش میشوند که دارای مدارک دیپلم ریاضی فیزیک،علوم تجربی،برق،الکترونیک،الکتروتکنیک،مکانیک،تعمیر و نگهداری هواپیما،cnc،ساخت و تولید،کامپیوتر میباشند.

10-حداکثر سن استخدامی برای مرادان32سال و برای زنان 27 سال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: