« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
آوای رودکوف:رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت:بقعه متبرک امامزاده سید محمود (ع) معروف به سید محمید از جمله بقاع متبرکه‌ای است که بیشترین تعداد گردشگران را به خود دیده است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت،،سیاوش زمان با بیان این‌که از آغاز تعطیلات نوروزی مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور وارد شهرستان شده است، افزود: مناطق گردشگری پذیرای خیل عظیم گردشگران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه با اشاره به آثار تاریخی،اماکن مذهبی و جاذبه‌های طبیعی شهرستان تصریح کرد: بافت تاریخی دهدشت در ضلع جنوبی شهر کنونی به وسعت 35 هکتار قرار گرفته و شامل آثاری از قبیل کاروانسرا، حمام، مساجد، بازار و هفت امامزاده است.

ایشان اظهار کرد: بقعه متبرک امامزاده سید محمود (ع) معروف به سید محمید در 77 کیلومتری دهدشت و 10 کیلومتری شمال شرقی شهر قلعه‌رئیسی از جمله بقاع متبرکه‌ای است که بیشترین تعداد گردشگران را به خود دیده است.

سیاوش زمان خاطرنشان : بقعه متبرکه امامزاده میرسالار (ع) در دیشموک و امامزاده نورالدین (ع) در فاصله 63 کیلومتری شمال دهدشت نیز پذیرای مسافران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه چشم‌اندازهای طبیعی در نقاط مختلف کهگیلویه  را مورد اشاره قرار داد و گفت: آبشار دل‌انگیز کمردوغ در 85 کیلومتری از شمال شرق دهدشت و 15 کیلومتری شمال شرقی قلعه‌رئیسی از جاذبه‌های دیدنی دیگری است که گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را از نقاط مختلف کشور به خود جذب می‌کند.

وی در ادامه از برگزاری  جشن بزرگ نوروز روز چهارشنبه ساعت 16 در دهدشت خبر داد و اعلام کرد نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ورودی شهر دهدشت برپا شده و تا پایان تعطیلات دایر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: