« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۴
آوای رودکوف:کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود  موج و سامانه جدید بارشی از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده هشتم فروردین 95  در استان خبر داد.

 

به گزارش آوای رودکوف  از یاسوج،ولی بهره مند افزود: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که این موج و سامانه جدید بارشی موجب بارش باران در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نهم و دهم فروردین 95 در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

وی بیان کرد: در بارندگی اخیر در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد که قبل از ظهر دوشنبه هفته جاری آغاز شد و تا ساعت 15 سه شنبه نیز ادامه داشت بیشترین بارش با 33 میلیمتر مربوط به شهر چرام بوده است.

بهره مند اظهار کرد: شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی و سی سخت نیز به ترتیب با 31.5، 27 و 25.1 میلیمتر در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند.

وی عنوان کرد: در این مدت در شهرهای یاسوج، باشت، لنده، لیکک، منطقه امامزاده جعفر و شهر دوگنبدان نیز به ترتیب 24.3، 16.5، 13.5، 11.1، 7.2 و 4.7 میلیمتر باران بارید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: