« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۹
آوای رودکوف:صدها نفر از گروهک تروریستی جبهة‌ النصره از ساعتی پیش حمله‌ای سنگین به مواضع ارتش و مقاومت در سوریه در جنوب غرب حلب آغاز کرده‌اند.

به گزارش آوای رودکوف ، ساعتی قبل صدها تن از عناصر تروریستی جبهة النصره، شاخه القاعده در سوریه، با کمک دیگر گروه‌های تروریستی حملات شدیدی از غرب و مناطق مرزی استان ادلب به مواضع ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب‌الله در شهرک راهبردی «تل العیس»، «خان طومان» و «تل الاربعین» آغاز کرده‌اند.

یک منبع میدانی در شهرک «تل العیس» به گروه «بین‌الملل فارس» گفت: تروریست‌ها در ابتدا با اعزام و انفجار دو خودرو انتحاری تلاش کردند خود را به مواضع نیروهای سوری نزدیک کنند و همزمان حملات بی‌وقفه خمپاره‌ای و موشکی خود آغاز کردند.

این منبع میدانی توضیح داد: عناصر تروریستی با موشک و خمپاره در حال هدف قرار دادن مواضع نیروهای سوری در ارتفاعات و حومه شهرک «تل العیس» هستند.

 
این منبع میدانی با بیان این که گروه‌های تروریستی با ده‌ها خودروی نظامی مجهز به دوشکا درصدد اشغال این شهرک هستند، افزود: تروریست ها توانستند با موشک های هدایت شونده یک تانک ارتش سوریه منهدم کنند.
همزمان با حملات سنگین تروریست‌ها، جنگنده های سوری به شکل مستمر مواضع تروریست‌های النصره را بشدت هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سوری موفق شدند تعدادی از خودروهای مجهز به دوشکای تروریست‌ها را منهدم کنند.

به گزارش «بین‌الملل فارس»، نیروهای سوری و مقاومت تا لحظه تنظیم این خبر توانسته‌اند حملات تروریست‌ها دفع کنند و هیچ‌گونه عقب‌نشینی توسط نیروهای سوری صورت نگرفته است.

 
تاکنون آماری از مجروحان یا شهدای احتمالی این حملات گزارش نشده است.

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: