« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
یک فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی گفت:خیلی چیزها بود که در زمان احمدی نژاد داشتیم که الان از آن محروم هستیم حتی اقتداری که داشتیم.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمودی افزود:متأسفانه الان به جایی رسیدیم که از کشور 800000نفری جیبوتی و اردغان رئیس جمهور ترکیه و وزیر گستاخ سعودی به ملت ایران توهین کردند.

محمودی در ادامه گفت:خطای استراتژیک دولت در این است که اقتصاد ملی را به سیاست خارجه گره زده و به آمریکا که امتحان خود را سالها پس داده اعتماد کرده است.

رئیس کل انجمن علمی هوافضای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دولت متأسفانه توانایی ها و ظرفیت های داخلی را نادیده گرفته و از آنها غافل شده که در دوره دکتر احمدی نژاد به این ظرفیت ها و نخبگان توجه خوبی میشد که در این راستا بنیاد ملی نخبگان جهت حمایت از نخبگان و ساماندهی این ظرفیت ها تأسیس شد.

محمودی از دست آورد های تولید علم و اهمیت به نخبگان در دولت دکتر احمدی نژاد اشاره کرد و گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد 92تعداد 175هزار و 389مقاله علمی در پایگاه isi به ثبت رسیده که بیش از 150هزار مقاله آن(85)در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است و سهم ایران در تولید علم جهان در 28 سال از 57 تا 84 از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما تا سال پس از هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم به 2 درصد رسید.

رئیس انجمن علمی هوافضای استان در ادامه گفت:جایگاه جهانی ایران از نظر تولید مقالات isi در زمینه ی نانو ،از رتبه از رتبه 39 در سال 84 به رتبه 8 در سال 91 رسیده است.

در سال 84 تعداد مقالات isi ایران در زمیه ی نانو تنها 287 مقاله بود اما این تعداد در سال 91 به 3650 مقاله رسید.

محمودی گفت:دولت تدبیر و امید متأسفانه هیچ قدمی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنداشته است.

وی تاکید کرد:یکی از تخصص هایی که برای اداره جامعه ی بسیار پیچیده ی امروزی ضروری است نیازمند این است که تفکر استراتژیک مان تامین شود و رسیدن به اهداف مستلزم سیاست گذاری صحیح و عزم جهاد علمی است.

احمدی نژاد مرد اقدام و عمل:

علی محمودی در ادامه گفت:به ضرب قاطع می توان ادعا کرد که تعداد تصمیم های شجاعانه این دولت در مقایسه با دوره های قبل ستودنی است. منظور از تصمیم های شجاعانه تصمیمات عادی و عادتی دولت ها و مصوبات عادی و جاری هیأت وزیران نیست. بلکه منظور آن دسته تصمیمات دولت است که در آتیه و حال کشور و سعادت و پیشرفت مردم نقش داشته و یا دارند.

وی گفت:یکی از این تصمیمات شجاعانه اجرای طرح تحول اقتصادی این دولت است که در سالهای اخیر با توجه به نابسامانیهای اقتصادی و معیشتی، جامعه برای رسیدن به چنین تحولی لحظه شماری می کرد آنچه این روزها در رسانه ها می شنویم این مهم با شناختن ریشه های اصلی بیماری مزمن اقتصاد ایران، تدوین گشته است.

به نظر می رسد طرح تحول اقتصادی شامل جراحی‌ها و اصلاحات بنیادینی است که هرکدام از آنها به تنهایی می‌تواند یک دولت را جابه‌جا کند. هدفمند کردن یارانه‌ها، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام گمرکی، شفافیت نظام مالیاتی، بهبود سیستم توزیع و... به‌عنوان بخش‌هایی از این طرح عظیم طرح‌هایی است که به‌دلیل حجم بسیار سنگین کار و تبعات اجتماعی ناشی از آن، هیچ‌یک از دولت‌های پس از جنگ تحمیلی حاضر به اجرای آن نشدند یا دست‌کم شرایط اجرای آن را نداشتند.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان «پایگاه خبری آوای رودکوف» است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان  می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: