« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
 آوای رودکوف:منتخب مردم کهگیلوه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم جذب سرمایه‌گذار خصوصی را ضرورتی  برای توسعه اقتصاد کهگیلویه دانست.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت ،عدل هاشمی پور در جلسه شورای حفاظت از منابع آب در دهدشت افزود: استان ما بیشتر به کشاورزی و دام‌پروری نام گذاری شده است اما در حقیقت نه کشاورزی، دام پروری و نه صنعتی داریم و همان چیزی که هم داشتیم دارد از بین می رود.

منتخب مردم کهگیلوه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم، رفتن به سمت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار خصوصی را یکی از مهم ترین برنامه‌ها برای محرومیت زدایی کهگیلویه عنوان کرد.

وی بیان کرد: همه از شرایط کنونی دولت آگاه هستیم و تخصیص های سال گذشته را هم تجربه کردیم، امسال هم نباید خیلی دل ببندیم و بگوییم بعد از پسابرجام همه مشکلات حل شده است.

وی با اشاره به مطالعات یکساله برخی پروژه ها این کار را قابل قبول ندانست و اظهار کرد: این پروژه ها باید خیلی زودتر از یکسال مطالعات آنها به اتمام برسد و اگر بخواهیم مردم را از این وضعیت نجات دهیم باید پروژه ها را زخمی کنیم که دیگر هیچ کس نتواند عقب نشینی کند.
منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم با بیان اینکه کهگیلویه مظلوم واقع شده است، خواستار رعایت عدالت و انصاف از مدیرعامل آب و منطقه ای استان نسبت به تخصیص اعتبارات شد.

هاشمی پور خواستار تعریف کردن پروژه های بزرگ در کهگیلویه شد و با بیان اینکه اگر منتظر دولت بمانیم پیشرفتی حاصل نخواهد شد گفت: ما باید پای بنیاد برکت و سازمان اقتصاد کوثر را به اینجا بکشانیم.

هاشمی پور از آماده کردن فنداسیون‌های نطق‌های انتخاباتی خود خبر داد و افزود: امیدوارم در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حرف هایی که بر زبان جاری کرده ام را عملی سازم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: