« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
آوای رودکوف:درقسمت شمالی شهر لنده  سیل بند عظیمی واقع شده است که  ساکنان این منطقه از شهر ،جدای از اینکه در فصل تابستان از مشکلات بهداشتی این سیل بند رنج میبرند، در روزهای بارندگی نیز با ترس از ریزش و یا بالا امدن اب  این  سیل بند دست وپنجه   نرم می کنند.

 به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در این چند روز شهر لنده و برخی از بخش ها و روستاهای این شهرستان یکی از بی سابقه ترین بارشها را شاهد بودند. بارندگی 145 میلیمتری درلنده در نیمه شب بیست و هفتم فروردین 95 خسارتی به بخش های کشاورزی ، دام پروری ، راهای ارتباطی شهری و روساتی،معابرشهری،قطع برق،خلل در شبکه های تلویزیونی و مخابرات ،آب گرفتگی برای ساعاتی دربرخی ازمنازل را به همراه داشت.

بارش باران دراین شهرستان به حدی بود که ساکنان این شهرستان شب را با دعا به صبح رسانده و در بسیاری از منازل شاهد آبگرفتگی بودیم.

درقسمت شمالی شهر لنده که سیل بند عظیمی واقع شده است، ساکنان این منطقه از شهر جدای از اینکه  در فصل تابستان از مشکلات بهداشتی این سیل بند رنج میبرند، در روزهای بارندگی نیز با ترس از ریزش و یا بالا امدن اب  این  سیل بند دست وپ نجه نرم می کنند.

آب تمامی روستاهای اطراف شهرلنده که از خط لوله کشیده شده از منطقه موگرمون استفاده می شود از اوایل بارندگی تاکنون به علت جدا شدن لوله انتقال اب همچنان قطع می باشد.

به همت پرسنل اداره برق ،فرمانداری و نیروهای امدادی شهرستان وضعیت برق این شهرستان که بعد از افتادن تیرهای برق در دهستان "ایدنک" موجب قطع برق در تمامی مناطق شهری و روستای گردیده بود راه اندازی شد و شبکه برق دایر گردید که جای تقدیر فراوان دارد.

لازم به توضیح است که مسئولین مربوطه در حال برآورد دقیق تر خسارت های این بارندگی ها و همچنین برطرف نمودن مشکلات بوجود آمده هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: