« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
آوای رودکوف:یک پزشک آفریقایی گفت: امروزه 80 درصد از داروهای جهان بر اساس طب گیاهی است و واقعاً داروهای گیاهی بن‌مایه داروهای جهان هستند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور نلسون اوی زی کیو شامگاه چهارشنبه در همایش بین‌المللی اوج انسان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: مطالعه داروها بر اساس گیاهان امروزه در جهان بسیار رواج دارد و در آفریقا این نوع گیاهان بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: امروزه 80 درصد از داروهای جهان بر اساس طب گیاهی است و واقعاً داروهای گیاهی بن‌مایه داروهای جهان هستند.

وی تأکید کرد: ما در قاره آفریقا 5 هزار نوع گیاه داریم که نمونه آن در جهان دیده نمی‌شود که 4 هزار نوع آن مورد شناسایی قرار گرفته است.

اوی زی کیو ادامه داد: دسته اول گیاهانی بر پایه شکر، چربی، گیاهان روغنی و دسته دوم صمغ‌ها و ریشه گیاهان است.

این دانشمند آفریقایی‌تبار خاطرنشان کرد: بعضی از گیاهان در منطقه ماداگاسکار که خاصیت ضد سرطان دارد دیده می‌شوند که بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: در دماغه امید نیک گیاهانی است که قابلیت ضدعفونی دارند و در مناطق غربی آفریقا گیاهانی با خاصیت ضد درد استفاده می‌شوند.

اوی زی کیو گفت: همچنین سیب‌زمینی آفریقایی و زنجبیل آفریقایی که در شمال این قاره یافت می‌شوند درمان سرطان و ایدز است.

این پزشک آفریقایی در پایان اظهار کرد: در مباحث دارویی باید صبور بود ولی می‌شود تمام درمان‌ها را از طبیعت بگیریم و باید به طبیعت اطمینان و از آن استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: