« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
اوای دنا:نزول رحمت الهی هم اینک در کهگیلویه وبویراحمد با بارش باران آغاز شده است.کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت:این سامانه بارشی از امروز در این استان آغازو تاروز چهارشنبه ادامه دارد.

آقای بهره مند افزود: با ورود این سامانه به استان آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایجاد خسارت در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه: از امروز بارش در ارتفاعات به صورت برف است،افزود: دمای هوا امروز وفردا در استان ‌بین 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون، یاسوج با 87.2 میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

وی، از افزایش میزان بارش در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته تا این مدت در یاسوج 51، گچساران 11.7، دهدشت 41، سی سخت 27.4 و لیکک 13میلیمتر باران باریده بود.

بهره مند میانگین بارندگی سال زراعی جاری در استان را 56.4 میلیمتر عنوان کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30میلیمتر افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: