« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵
مجلس ظرفيت هاي خوبي داردكه بايدازاين ظرفيت براي توسعه استان استفاده كردوتوسعه با دخالت درعزل ونصب هاوبكارگيري چندمديرحل نمي شود.  

اوای دنا-اسدا...رباني مهر:اينجانب به دليل ارتباط نزديكي كه با يكي از نمايندگان فعلي مجلس (ازاستانهاي غربي)دارم وتنها به جهت صداقت آن نماينده با وي همكاري داشته‌ام والبته اين ارتباط به دوران نمايندگي مربوط نمي شودواز7سال پيش تاالان اين رابطه دوستانه وجودداردوسعي كردم گزارشي ازعملكرداين نماينده جهت ياداوري نمايندگان استان زادگاهم كهگيلويه وبويراحمدكه هميشه آرزوي توسعه آن رادارم  يادآوري كنم شايدموثرواقع شود.

عملكرد اين نماينده در چند ماه اخير مجلس نهم:


1 – هر هفته ديدار با يك وزير و گرفتن بيش از 133 دستور كتبي از وزرا در مورد مشكلات حوزه انتخابيه

2- اخذ مجوز يك ورزشگاه و دو مجتمع ورزشي از وزير نفت از نيم درصد درآمد نفت

3- اخذ مجوز راه‌انداري مركز درمان بيماري‌هاي سرطاني از وزير بهداشت

4- ديدار با رئيس جمهور و گرفتن سه ميليارد تومان اعتبار براي دهياري‌ها، هماهنگي وزارت كشور

5- گرفتن پنج ميليارد تومان اعتبار از وزارت كشور و صندوق توسعه ملي براي مطالعه طرح قطار درون شهري (مترو)

6- گرفتن حواله چند تني آسفالت براي شهرداري‌هاي حوزه انتخابيه با تخفيف 40 درصدي

7- دو ديدار با مهندس محرابيان دبير ستاد طرح‌هاي مهر ماندگار دولت و بررسي پروژه‌هاي در حال اجرا

8- چهار ديدار با مهندس نيكزاد وزير راه و شهرسازي كه نتيجه آن سه سفر وزير به حوزه انتخابيه و اعتبار سه ميلياردي و نتيجه آن راه‌اندازي پروازهاي خارجي فرودگاه و اتمام آزادراه

9- ارائه سه طرح ملي به رئيس جمهور و مركز پژوهش‌هاي مجلس و گرفتن دستور رئيس جمهور براي اجراي آن‌ها در سطح كشور با محوريت حوزه انتخابيه‌اش

10- اخذ مجوز احداث چند خوابگاه دانشجويي، مجتمع فرهنگي، اردوگاه و ...

11- ديدار با رئيس سازمان تأمين اجتماعي و درخواست سرمايه‌گذاري شركت شستا در استان و در نهايت موافقت با راه‌اندازي كارخانه سيمان نور، اتانول و دو كارخانه بزرگ ديگر با سرمايه‌گذاري شركت شستا به عنوان بزرگ‌ترين شركت سرمايه‌گذاري در كشور

12- ديدار با رئيس قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء و بررسي اجراي دو طرح بزرگ ميلياردي در حوزه انتخابيه كه اجراي يكي از اين طرح‌ها هم اكنون بيش از سه ماه است شروع شده است.

اما چند نكته مهم ديگر:

1 – اسناد همه موارد بالا رابنده مطالعه كردم.

2- نماينده فوق معتقد است و چندين بار به بنده هم گفته است كه در مورد عملكرد مديران نظر مي‌دهم اما نبايد وظيفه اصلي ما دخالت در عزل و نصب مديران دولتي باشد چون ما سوگند خورديم كه وظيفه اصلي ما قانونگذاري و نظارت است و بايد آخرت را در نظر بگيريم و چندان به مسائل فرعي ورود نكنيم.

3- نماينده فوق هميشه مي‌گويد به صورت روزانه مي‌توانم گزارش كار به مردم بدهم و شب‌ها تا ساعت 12 و حتي يك بامداد بيش از ده‌ها نامه و طرح آماده مي‌كنم و تنها در چند ماه اخير به اندازه صندوق عقب ماشين مكاتبه و دستور مهم دارم.

4- چندان اهل موضوع‌گيري‌هاي سياسي نيست،هرچندنسبت به مسائل بي تفاوت هم نمي باشدودر يكي از فراكسيون‌هاي مهم مجلس وحتي جبهه پايداري(بااجازه بعضي ها)عضو مي‌باشد.

واقعيت اين است كه يكي از محورها و نمادهاي اصلي توسعه يافتگي يك استان، وجود نمايندگان قوي و كارآمد است، اماواقعيت اين است نمايندگاني كه به خوبي مي‌توانند در جهت توسعه استان و حوزه انتخابيه شان مؤثر باشند بايد شرايط زير را داشته باشند:

1 – از بينش و سطح سواد و معلومات بالايي برخوردار باشند.

2- مشاوران امين، كارآمد و سالم داشته باشند.

3- اهل سياسي بازي نباشد و با افراط و تفريط در مسائل سياسي مانع از توجه به حوزه انتخابيه‌اش نشود.

4- آشنايي كافي از مشكلات داشته و براي آن راهكار داشته باشند.

5- ارتباط با دولت وقت را فارغ از گرايش سياسي تقويت كند و براي حوزه انتخابيه خود به دنبال گرفتن امتيازات و اقدامات ماندگار باشد.

بي شك بنده نمي خواهم زحمات نمايندگان محترم استان رادرمجلس ناديده بگيرم امامي خواهم بگويم مجلس ظرفيت هاي خوبي داردكه بايدازاين ظرفيت براي توسعه استان استفاده كردوتوسعه با دخالت درعزل ونصب هاوبكارگيري چندمديرحل نمي شودبلكه بايددست به اقدامات اساسي وزيربنايي واجراي طرح هاي بزرگ براي توسعه استان نمود .

بنده  در هر كجا باشم به فكر مردم استان زادگاهم هستم و دلم براي آن مي‌تپد اما از مشكلات استان عليرغم خدمات ارزشمند نظام جمهوري اسلامي در سال‌هاي پس از انقلاب رنج مي‌برم و آرزويم توسعه استان است.

به اميد اينكه نمايندگان محترم استان در مجلس سعي كنند مشكلات استان را با وحدت و همدلي پيگيري كنند و به فكركارهاي بزرگ و ماندگار باشند و چندان به موضوع‌هاي فرعي و جزئي توجه نكنند و با برنامه‌ريزي وبااستفاده ازمشاورين خوب وكاربلد بتوانند خدمات اساسي براي مردم انجام دهند.

درآخرشعري از کلیم کاشانی :

ساحل افتاده گفت : گرچه بسی زیستم

هیچ نه معلوم شد آه که من کیستم

موج ز خود رفته ای تیز خرامید و گفت

هستم اگر می روم ، گر نروم نیستم

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
از ماست که برماست
مسلم حسابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
خود کرده را تدبیر نیست.
تشکر میکنم از اقای ربانی انشاء الله مردم بخوانند و بدانند و تصمیم بگیرند.
دهدشتی ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
1
متاسفانه نماینده ما فقط دنبال عزل و نصب ها است.
منوچهری از بنگلادش .
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
مگر نماینده ما فعال نیست واقعا که اینطور نیست لذا من چند تا از این کارهای برجسته ی ایشان را نام می برم تا اقای ربانی ببیند و مردم بدانند که نماینده ما هم فعال و پویا است
1- نوشتن کتاب خاطرات خود و داستهانهای نهانی رازهای زندگانی از کربه تا ........ و
2- مصاحبه با ضد انقلاب فراری
3-مصاحبه های متفاوت رنگارنگ و گوناگون
4-تایید دولت و مخالفت با دولت در مصاحبه ها و
5-تلاش در جهت عزل و نصب ها
وووووووو
خرم ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
0
0
سلام . گهر جمعه با پرسپولیس داره . در مورد حمایت لرزبانان بختیاری از گهر مطلبی بنویسید . منتظریم.همه باید از گهر حمایت کنیم.یادمه سال گذشته برای حمایت از شهرداری یاسوج در برابر استقلال در جام حذفی از خرم اباد راهی تهران شدم فقط به عشق اینکه برادران یاسوجی و هم زبانم احساس غربت نکنند ( یادش بخیر پول نداشتم ناهار بخورم و خیلی سخت گذشت اما به عشق قومم رفتم ).حتما یه مطلب بنویس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: