« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به بانک‌ها ابلاغ شده است که همکاری لازم را برای کمک به رفع موانع تولید داشته باشند و بر همین اساس تسهیلات ویژه برای واحدهای تولیدی کوچک تا سقف 100 نفر اشتغال در نظر گرفته شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از فارس ، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در بازدید از کارخانه دنا صنعت یاسوج در جمع خبرنگاران به اهداف دولت در زمینه رونق تولید اشاره داشت و اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین رویکرد دولت رفع موانع تولید است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: به بانک‌ها ابلاغ شده است که همکاری لازم را برای کمک به رفع موانع تولید داشته باشند و بر همین اساس تسهیلات ویژه برای واحدهای تولیدی کوچک تا سقف 100 نفر اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها از جمله بانک مرکزی، امور مالیاتی و تامین اجتماعی موظف شده‌اند که همکاری لازم را برای تسهیل و رفع موانع تولید در کشور داشته باشند.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا بتوانیم با فعال کردن واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای تولیدی کوچک مشکل بیکاری را در کشور برطرف کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: