« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
همایش مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته حجاب و عفاف در حالی بدون حضور مسوولان شهرستان لنده برگزار شد که خود در جلسه شورای اداری شهرستان بر اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف و حضور در همایش تأکید داشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، امشب به مناسبت هفته حجاب و عفاف همایش مدافعان حریم خانواده با حضور هدایت‌خواه نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در این همایش برنامه‌های متعددی از جمله ایستگاه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف و همچنین تهیه و توزیع بروشور همراه با سخنرانی برگزار گردید.

حضور عموم مردم شهرستان لنده در این همایش نشان از اهمیت و جایگاه حجاب در میان اقشار مختلف مردم بوده است.

آنچه که در این همایش بیش از سایر موارد نظرها را به خود جلب نموده بود عدم حضور لنده در این همایش بوده که برای مردم و متولیان برگزاری همایش جای سؤال داشته است.

عدم حضور مسؤولان با توجه به تأکید خودشان در جلسات متعدد شورای اداری، ستاد مردمی حجاب و عفاف و نشست‌های مختلف سؤال برانگیز است.


با توجه به یک اصل کلی باید بدانیم اگر می‌خواهیم یک موضوع و گفتمان را در سطح جامعه نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل کنیم خود باید عامل به موضوع و مروج آن باشیم.

چگونه انتظار داریم خود برنامه‌ریزی مراسمات و مجالس مختلف باشیم اما در آن جلسه و مراسم حضور نیابیم. مسؤولان ما الگوهای رفتاری مردم هستند و هر حرکت و حضور و عدم حضور آنان به عنوان سرمشقی برای مردم است.

حجاب و عفاف موضوع مهم و اساسی در جوامع اسلامی بوده که متأسفانه غفلت از آن باعث شده به یک معضل و آسیب در این جوامع تبدیل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: