« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
امام جمعه لنده؛
نباید مسولان در مواجهه با انتقادهای دلسوزانه و مشفقانه از در طلبکارانه و با ادبیاتی تند با منتقدان برخورد نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:از لنده ؛حجت الاسلام کیانی اصل در جمع خبرنگاران و اصحابه رسانه گفت:خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بیدار ملت هستند و این را از اعتمادی که مردم به شما در موضوعات مختلف دارند همچنین تاثیرگذاری شما اهالی رسانه می شود متوجه شد.
امام جمعه لنده با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس مشکلات مردم و ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: باید ارتباط نزدیک بین رسانه و مسولان  تقویت شود تا انعکاس اخبار و عملکرد ادارات و نهادها به گوش مردم رسانده شود.
وی با بیان اینکه قطعا مشکلات و محرومیت های مردم از طریق رسانه ها رصد و پیگیری خواهد شد از مسئولان درخواست نمود تا  در تعامل با اصحاب قلم و رسانه سعه صدر داشته تا رسانه ها بتوانند نقش درست خود در جامعه را ایفا کنند.

ایشان نقد دلسوزانه عملکردهای ضعیف و منفعلانه برخی مسئولان را به منظور پیشبرد هرچه بهتر و کیفی تر برنامه ها و گذر از عملکردهای ضعیف دانست  و افزود: نباید خدای ناکرده برخی در مواجهه با  انتقاد دلسوزانه و مشفقانه از در  طلبکارانه و با ادبیاتی تند با منتقدان برخورد نمایند.

امام جمعه لنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث حقوقهای نجومی ضمن تشکر از همه کسانی که در این خصوص روشنگری نمودند در خصوص نقش رسانه ها در این خصوص گفت:قطعا مطالبه گری اصحاب رسانه باعث شد که این قضیه در سطح ملی و با واکنش های به موقع  مقام معظم رهبری روبرو شود.

حجت الاسلام کیانی اصل ؛ در ادامه با اشاره به تعامل مثبت ، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران با دفتر امام جمعه لنده  در انعکاس اخبار  مراسم و مناسبت‌های مختلف از همکاری صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر و تشکر نموده و از مردم و مسولان و اصحاب رسانه خداحافظی و طلب حلالیت نمود.

گفتنی است حجت الاسلام کیانی اصل پس از سه سال خدمت صادقانه و برگزاری نماز جمعه با درخواست خود از این شهرستان منتقل و طی روزهای آینده بعنوان امام جمعه شهر سوق مشغول به کار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: