« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم فهیم و مطالبه‌گر این استان با عزمی راسخ از رئیس‌جمهوری و هیئت دولت تدبیر و امید استقبال می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دکتر «سید موسی خادمی» در نشست هماهنگی سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان، افزود: بدون شک سفر مقام‌های ارشد کشور برای استان کهگیلویه وبویراحمد، منشأ خیر و برکت و توسعه خواهد شد.

وی عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات استان را زیاد دانست و گفت: آن گونه که شایسته بوده در گذشته به این استان توجه نشده است و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد که ریشه تاریخی دارد از سایر استان‌های کشور بیشتر خودنمائی می‌کند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: مردم فهیم این استان شایسته خدمت بیشتری هستند و به طور قطع اگر دولت تدبیر و امید کاری را برای کهگیلویه وبویراحمد انجام دهد، که قطعاً انجام خواهد داد، مردم این خدمت را به یاد خواهند سپرد.

خادمی تصریح کرد: در جلسات انجام گرفته با وزیران یا در نهاد ریاست جمهوری در تهران، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید کمک به کهگیلویه وبویراحمد است تا این استان در مسیر توسعه قرار بگیرد و حرکت رو به جلوی خودش را آغاز کند و این مسأله در نگاه دولت به‌صورت ویژه است.

وی با بیان این‌که، برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان در سه مرحله پیش از سفر، روز سفر و پس از سفر طراحی و تدوین شده است، ادامه داد: موضوع اول، مشکلات و مطالبات طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی است که جمع‌بندی نهائی شد و آماده تصمیم نهائی در روز سفر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهم‌ترین پروسه سفر دانست و خاطرنشان کرد: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به‌صورت خوب و واقعی به نمایش بگذارند و به طور منطقی و علمی مسائل، مشکلات خود را مطرح، مطالبه و پیگیری کنند.

خادمی سومین مرحله از سفر را نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق شبکه سامد، برشمرد و افزود: این درخواست‌ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.

وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، مهمان‌نواز و مطالبه‌گر هستند و مطالبات خود را به‌صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولان نیز صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته‌های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که، تاریخ مشخصی برای سفر اعلام نشده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست، گفت: با این حال، همه شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم است و این استان در آمادگی کامل بسر می‌برد.

خادمی با بیان این‌که، مردم استان کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان در همه عرصه‌ها و همیشه نشان داده‌اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته‌اند و پای کارند، یادآور شد: باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس‌جمهور و هیئت دولت یازدهم به استان رقم  زده شود، بطوری‌که آبرومندانه و در خور شأن مردم فیهم این استان باشد./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: