« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۴
یک فعال سیاسی گفت؛
یک فعال سیاسی و رسانه ای ضمن انتقاد جدی از پرداخت ناعادلانه حقوق به مسخدمین دولت، خواستار توجه دولت به یکسان سازی حقوق در تمامی دستگاه های اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، کیوان هاشم زاده  فعال سیاسی و رسانه ای بوشهر در گفتگو با فارس ضمن انتقاد جدی از پرداخت ناعادلانه حقوق به مسخدمین دولت، خواستار توجه دولت به یکسان سازی حقوق در تمامی دستگاه های اجرایی و مشمول اعتبارات دولتی بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب 70.6.13 و اصلاحات بعدی این قانون شد.

 کیوان هاشم زاده با اعلام این مطلب گفت :

*وقتي حقوق معلمان را با يك آبدارچي وزارت نفت مقايسه مي كنم خجلت زده مي شوم .

* سیستم پرداخت حقوق کارمندان دولتی ناعادلانه است.

* با وضعیت ناعادلانه پرداخت حقوق و دستمزد همه باید در مقابل معلمان، کارگران و خانواده‌هایشان شرمنده باشیم .

* حقوق و مزایای برخی کارمندان وزارت نفت بعضاً بیش از 10 برابر یک معلم است .

* آنچه که دردآور است اینکه حقوق یک معلم از یک آبدارچی نفت با مدرک کمتر از دیپلم نیز پایین‌تر است و این باید موجب سرافکندگی مسئولین مربوطه باشد .

* منطقی نیست که یک شخص به صرف اینکه در وزارتخانه‌ای همچون آموزش و پرورش استخدام شده، دریافتی پایینی داشته باشد اما شخص دیگر چون در وزارت نفت یا اقتصاد به‌کارگیری شده، دریافتی چند برابر او داشته باشد .

* مگر مدیران عامل سابق بانک ملت و بانک رفاه چه کاری انجام می‌دادند که ده‌ها برابر یک معلم حقوق می‌گرفتند .

* زحمت یک معلم از زحمت دیپلمات وزارتخارجه و مهندس صنعت نفت و مدیر بانک اگر بیشتر نباشد، کمتر نیست بنابراین لازم است که دولت میان کارمندانش تبعیض قائل نشود .

*  اگر قانون مدیریت خدمات کشوری در سالیان قبل به درستی اجرا شده بود، امروز فیش‌های حقوقی ظالمانه کام مردم را تلخ نمی‌کرد و به اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب وارد نمی‌کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: