« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از احداث مجتمع تفریحی، تجاری و رفاهی شهر یاسوج توسط گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین گستر وابسته به شرکت اقتصادی کوثر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید موسی خادمی ظهر امروز در  نشست با گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، اظهار داشت: محور اصلی فعالیت مسئولان استان حمایت از سرمایه گذار است و این مسئله وظیفه اصلی مسئولان است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شرکت اقتصادی کوثر جز بهترین شرکت‌های سرمایه گذاری  در کشور است که همکاری مطلوبی با استان دارد، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید شرایط لازم را برای حضور سرمایه‌گذار در استان فراهم کنند و در این زمینه تسهیل‌گر باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مانع یا موانعی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود داشته باشد، گفت: به صورت جدی از سرمایه‌گذاران در این استان حمایت می‌کنیم.

خادمی بیان کرد:  مجتمع تفریحی، رفاهی، خدماتی در زمین تأمین اجتماعی خیابان فردوسی یاسوج توسط گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر  در این شهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به نبود سینما در شهر یاسوج، عنوان کرد: با ساخت این مجتمع تفریحی رفاهی که در آن سالن سینما، رستوران و بخش‌های دیگر تعبیه شده است بسیاری از نیازهای مردم مرکز استان در این بخش تامین می‌شود و مشکلات حوزه ترافیکی شهر نیز با احداث پارکینگ این مجتمع تا حدودی رفع می‌شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه با احداث مرکز تجاری یاسوج حداقل برای 3 هزار نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این مسئله در حالی است که با احداث یک پتروشیمی تنها برای 300 نفر اشتغال زایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه جز پروژه‌های مطرح شده در سفر هیئت دولت به استان است، تصریح کرد: مرکز تجاری یاسوج در سفر رئیس جمهوری به استان کلنگ زنی می‌شود./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: