« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 17 هزار شرکت کننده در کنکور سال جاری بیش از 12 هزار نفر در رشته تجربی امتحان دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، هادی زارع‌ پور در آیین افتتاح چهار پایگاه تقویت بنیه علمی در گچساران افزود: باتوجه بررسی های و مطالعات انجام شده ایجاد پایگاه تقویت بنیه علمی درکهگیلویه و بویراحمد یک امر ضروری است.

وی بیان کرد: از 17 هزار شرکت کننده در کنکور سال جاری بیش از 12 هزار نفر در رشته تجربی امتحان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این آمار نشاندهنده گرایش زیاد دانش اموزان استان به رشته تجربی است.

زارع پور تصریح کرد: تا کنون شش پایگاه تقویت بنیه علمی در استان افتتاح شده که از این تعداد دو پایگاه در یاسوج و چهار پایگاه درگچساران است. دو پایگاه نیز در شهرستان کهگیلویه در دست اجراست.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمدبا توجه به درخشش سال گذشته جایگاه مناسبی در میان دیگر استان‌ها ی کشور در کنکور ندارد.

زارع پور عنوان کرد: میانگین کشوری دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در رشته تجربی حدود 45، 46 درصد است در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 56 درصد دانش آموزان - معادل 10 درصد بالاتر از سطح کشوری - در این رشته هستند./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: