« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
منحرف خواندن دولت واقعا بی‌انصافی است...


منحرف خواندن دولت واقعا بی‌انصافی است، اگر بیگانگان و دشمنان این حرف‌ها را بگویند طبیعی است ولی بیان این اظهارات از سوی مدعیان اصولگرایی هیچ توجیهی ندارد.

اواي دنا: حجت السلام امیری فر، دبیر کمیسیون فرهنگی دولت با حضور در غرفه ابصارنیوز در واکنش به فضای مسموم رسانه‌ای در کشور گفت: سرمنشا همه چیز اخلاق است و اگر اخلاق را کسر کنیم؛ جامعه به مشکل خواهد خورد و به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: رسانه‌ای که تقوا و ترمز ندارد با حیثیت‌ها بازی می‌کند، حیثیتی که از حرمت کعبه بالا‌تر است.

این فعال سیاسی، عده‌ای به نام اصولگرایی افراد را تخریب کرده و دروغ و فحاشی می‌کنند، اظهار داشت: خود این رسانه متوجه نیستند که تیشه به ریشه خودشان می‌زنند.

وی با یادآوری بیانات رهبر انقلاب پیرامون ویژگی‌های مثبت این دولت گفت: رهبر انقلاب فرمودند در این صد سال اخیر چنین دولتی نداشتیم؛ پس این دولت یک هنری دارد، بعد هم فرمودند خودم اگر انحراف ببینم جلوی آن می‌ایستم.

وی تصریح کرد: منحرف خواندن دولت واقعا بی‌انصافی است، اگر بیگانگان و دشمنان این حرف‌ها را بگویند طبیعی است ولی بیان این اظهارات از سوی مدعیان اصولگرایی هیچ توجیهی ندارد.

امیری فر در پایان با بیان اینکه این مخالفین و کسانی که دولت را تکفیر می‌کنند در آینده قطعا شکست خواهند خورد گفت: این‌ها کف روی آب است اگر کسی به دروغ متوسل شود مقطعی خودش را جلوه می‌دهد، اما خورشید پشت ابر نخواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: