« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
در نشست ستاد اقامه نماز جمعه لنده عنوان شد؛
عصر دیروز اولین نشست امام جمعه جدید لنده با ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در این نشست ابتدا حجت الاسلام الهی نیا دبیر ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان لنده ضمن معرفی اعضای ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده در سنوات گذشته بیان نمود.



زمینه ایجاد وحدت و همدلی در جبهه نیرهای انقلاب فراهم شود
در ادامه لطف الله آهنجان از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان در سخنانی کوتاه خواهان ایجاد وحدت و یکپارچگی در صف نیروهای انقلاب شد.

وی با اشاره به وجود سلایق مختلف و اختلاف نظرهایی که گاها در بین نیروهای وفا دار به نظام و ارزشهای انقلاب مشاهده می شود افزود:جای خالی محور وحدتی برای نیروهای انقلاب و ارزشی را در این شهرستان خالی می بینیم.

این فعال فرهنگی اظهار کرد:متاسفانه شاهد هستیم بعضی نیروهای انقلابی و ارزشی در این شهرستان به هم اخم می کنند و حتی بعضی از نیروهای خوب و ارزشمدار را تخریب می کنند و این در حالی است که در طرف مقابل نیروهایی که اتفاقا تا حدی زاویه هم دارند بیشتر دور هم می نشینند و تحت حمایت بیشتری  قرار گرفتند!

لطف الله اهنجان از امام جمعه جدید و روحانیت معظم این شهرستان درخواست نموده تا بر اساس تکلیف دینی و سیاسی خود عامل وحدت در بین نیروهای وفادار به انقلاب و ارمانهای امام و رهبری باشند و زمینه ایجاد وحدت و همدلی در بین انها را به منظور دفاع از ارزشهای انقلاب  فراهم نمایند.

 نیروهای انقلابی هوشیار باشند غرب گرایان در کمین هستند
در ادامه سایر اعضا نکته نظرات خود را بیان نموده و در پایان حجت الاسلام محمودی اصل در سخنانی اظهار کرد:در شرایط کنونی دشمنان نسخه های سختی را برای ما و جوانان ما پیچیده اند.آنها از یک طرف وحدت و همدلی ما را نشانه می روند و از طرف دیگر سعی در انحراف جوانان و نوجوانان ما دارند.

امام جمعه لنده تا کید نمود : اگر امروز نیروهای انقلابی هوشیار نباشند و دچار اختلاف و سردر گمی باشند و از طرف دیگر پای کار نباشند و احساس مسولیت بیشتری نداشته باشند فردا دیر است و قطعا تسلیم سیاستهای غرب و غربگرایان خواهیم شد.

زئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه  داشتن سواد، سلیقه، دلسوزی و صبر را از مهم ترین ویژگی های افرادی دانست که کار فرهنگی می کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: