« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
هنر و موسیقی؛
آلبوم ˝دستان تنها˝ از مجموعه ˝احوالات شخصی˝ منتشر شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مجموعه "احوالات شخصی"، پروژه بسیار جذاب و البته منحصر به فردی برای موسیقی است. فراهم کردن این فرصت برای موزیسین‌های جوان که موسیقی را به شکل صحیح و در سطح بالا فرا گرفته‌اند، آن هم در این هیایوی انتشار آلبوم توسط هر شخص با هر سواد موسیقایی، یک موهبت است که شنونده‌های خاص موسیقی را پای آثاری بنشاند که احتمالاً انتشارش برای هر کسی توجبح اقتصادی ندارد. از این مجموعه تا به حال تعداد نه اثر منتشر شده که و این آثار از ژانرهای مختلف و همگی بدون کلام هستند. کیفیت ضبط، بسته بندی، گرافیک و هزار و یک شاخص دیگر این مجموعه را دوست داشتنی و پر طرفدار کرده است.

" دستان تنها" کاری از امیر دارابی جوان است که پختگی عجیبی در کارش دیده می‌شود. قطعات بسیار تکنیکی با لحن و روایتی تازه از این موزیسین جوان اجازه نمی‌دهد تا پایان آلبوم آن را حتی برای لحظه ای متوقف کنیم.این آلبوم ده قطعه دارد و اوج و فرودهایش آنقدر به جا و خوب است که حس یکنواختی را از شنونده می‌گیرد. حضور سازهای دیگر و همراهی آن‌ها باعث شده تا در بعضی از قطعات با رنگ و ترکیب‌های تازه ای روبه رو شویم. اولین حسی که در برخورد با این آلبوم داریم، فضای جذاب و گیرای آن نسبت به سایر آثار این مجموعه است. در حالی که هشت نسخه ابتدایی مجموعه "احوالات شخصی" فضایی به وضوح مستقل و حتی تا حدودی تجربی دارد، در آلبوم "دستان تنها" با موسیقی روبرو هستیم که مخاطب را بسیار جذب می‌کند و به معنای والای آن پاپیولار است.

این آلبوم و البته دیگر آلبوم‌های مجموعه "احوالات شخصی" را می‌توانید از تمامی فروشگاه‌ها تهیه کنید و یا از سایت www.beeptunes.com به صورت قانونی دانلود نمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: