« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
در این دوره از مسابقات تیم های والیبال بانوان استانهای سیستان و بلوچستان ،کرمانشاه ،لرستان ،فارس ،هرمزگان ،کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،شهر یاسوج میزبان مسابقات والیبال جوانان بانوان کشور است .

در این دوره از مسابقات تیم های والیبال بانوان استانهای سیستان و بلوچستان ،کرمانشاه ،لرستان ،فارس ،هرمزگان ،کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند و بصورت دوره از با هم رقابت خواهند نمود.

در مراسم قرعه کشی این مسابقات که شب گذشته و با حضور نماینده فدراسیون والیبال و سرپرستان و مربیان تیم ها برگزار شد ،تیم های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

در اولین روز این مسابقات سه دیدار در سالن کمیته امداد امام خمینی (ره) ((اقامتگاه جاده دهنو)) برگزار می شود و طبق برنامه تیم های سیستان و بلوچستان با هرمزگان ،کرمانشاه با فارس و کهگیلویه وبویراحمد با لرستان به مصاف هم میروند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: