« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
خطیب نماز جمعه تهران در سال پایانی کار دولت یازدهم به آنها توصیه کرد مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: در ادوار گذشته در سال چهارم دولت‌ها همه چیز را تحت‌الشعاع انتخابات بعدی قرار می‌‌دهند و به کار مردم بهایی داده نمی‌شود. دوستانه به دولتمردان عرض می‌کنم تا روز پایانی در خدمت مردم باشید و مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. وی با اشاره به برنامه جدید دنیای استکبار درباره منافقین اظهار کرد: دنیای استکبار برنامه جدیدی علیه ملت ایران دارد و آن برنامه این است که جنازه در حال احتضار منافقین آمریکایی را دوباره زنده کنند در حالی‌که این جنازه هرگز زنده‌شدنی نیست. آیت‌الله خاتمی افزود: قراردادی بین منافقین و دولت جلاد عربستان شکل گرفته است که این قرارداد میلیاردی بوده و حاصل آن این است که منافقین جاسوسی کنند و پول بگیرند. عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه امام عظیم‌الشان در سال 67 صورت دادند کاری قرآنی، فقهی، انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. اگر آن روز امام آن خدمت را نکرده بودند امروز ما گرفتاری‌های فراوانی داشتیم و امنیت هم نداشتیم لذا امنیت امروز ما مدیون آن اقدام انقلابی امام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: