« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
همین متخصصان جنگ روانی، اگر به این نتیجه برسند حواس بازیگران رقیب جمع است و اجازه نمی دهد عواملش حتی در بدنه ، در پازل انها نقش "پلیس بد" را بازی کند ، این کار را توسط عوامل نفوذی خود انجام می دهند.
آوای رودکوف - محمود عباس زاده مشکینی در دولت بهار نوشت: از حق نگذریم انصافا اصلاح طلبان در کار تشکیلاتی و جنگ روانی و مهندسی افکارعمومی (برخلاف کشورداری)  به هر دلیلی خیلی هنرمندند و تجربه خوبی هم دارند.

اصلاح طلبان که از خرداد ٩٢ با اعتدالی ها پیوند خورده و زمام قوه مجریه را در دست گرفتند به دلیل نداشتن کارنامه قابل قبول و عدم تحقق وعده های خود، پیش بینی می شود  برای تکرار پیروزی انتخابات ٩٢ و هشت ساله کردن دولت مطلوب خود به جای "توضیح " عملکرد واقعی  به "توجیه " ناکارآمدی و عملکرد نداشته روی آورند.

شگرد نخ نمای دیگر این جریان جابجایی و تغییر موضوع مطالبات مردم و مسئله سازی است. البته در همین راستا اولین پروژه "مسئله سازی " را با نهایت زرنگی کلید زده اند! مسئله کنسرت ها! بله کنسرت ها!

در چند روز گذشته  اکثر روزنامه ها سایت های متعلق به این جریان بصورت هماهنگ،  جملاتی منتسب به ایت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد  در خصوص "موضوع کنسرت" را بصورت بریده با تیترهای درشت منتشر می کنند!

همین امروز برخی از رسانه های این جریان از جمله سایت "افتاب" با ذوق زدگی تمام تیتر زده اند "ائمه جمعه شش شهر دیگر به علم الهدی پیوستند / کنسرت در این شهرها نیز ممنوع می شود"!

ملاحظه می فرمایید به طرز خیلی ظریفی، ائمه محترم جمعه کشور را می خواهند وارد پازل بازی سیاسی مطلوب خود بکنند!

بدیهی است برای هر طراحی سیاسی یا میدان رقابت ، رقیبِ عامل باید واکنش و نقش مطلوب عامل را ایفا کند!

البته نگارنده یقین دارد ، با توجه به عمق بینش و بصیرت و هوشیاری روحانیت و طلاب گرامی ،  بویژه ائمه محترم جمعه و مسئولان برخی نهادهای انتظامی و غیره ، این بار طراحی و نشانه گیری این جماعت چیره دست رشته جنگ روانی برای بنای یک دو قطبی سیاه و سفید ، کمانه خواهد کرد.

اما لازم است با توجه به پیچدگی بازی سیاست به خود و دوستانمان یاد آوری کنم ، به مصداق حدیث معروف "المومن کیِّس" با دقت تحرکات حریف را زیر نظر داشته و بموقع افکار عمومی بویژه جامعه متدینین کشور را در جریان شگردهای سیاسی بازی کنان و بازیگران میدان رقابت سال ٩٦ قرار دهیم.

البته هر چند مردم ایران نیز از ضریب هوش سیاسی بسیار بالایی برخوردارند. لازم به تاکید است که همین متخصصان جنگ روانی، اگر به این نتیجه برسند حواس بازیگران رقیب جمع است و اجازه نمی دهد عواملش حتی در بدنه ، در پازل انها نقش "پلیس بد" را بازی کند ، این کار را توسط عوامل نفوذی خود انجام می دهند.

*استاندار ایلام در دولت دهم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: