« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
با اعتراض جمعی از مردم؛
مراسم کلنگ زنی و احداث فاز دوم پارک امید شهر لنده که قرار بود توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد پس از اعتراض مردم محلی انجام نشد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛طبق برنامه های پیش بینی شده مسولان شهرستان لنده قرار بر این بود تا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر خود به شهرستان لنده و در اولین قدم خود اقدام به کلنگ زنی فاز دوم پارک امید نماید که بدلیل ممانعت مردم و اعتراض آنها علیرغم حضور استاندار و جمعی از معاونین وی و تعدادی از مدیران کل استان و مسولین شهرستانی این کلنگ زنی به سرانجام نرسید و مسولین محل یاد شده را ترک نمودند.



 معترضین زمین مورد نظر را ملک شخصی و کشاورزی خود می دانستند و به همین دلیل مانع از احداث پارک در آن شدند.



استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم پس از استماع حرف‌های مردم کلنگ‌زنی این پروژه را به بعد از رفع معارضات و رسیدگی به شکایات مردم موکول و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع شد.





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
این هم از عدم تدبیر مسولان در لنده ٬چرا که باید فرماندار این طرحهارا را برسی نموده باشد خیلی زشت است که بالاترین مقام اجرایی استان به همراه مسولین انجوری ضد حال بخورند!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
بی تدبیری در دولت تدبیر وامید!!!!!!!!!!!!!!!باید حالا استاندار متوجه درایت مسؤولین لنده شده باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: