« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
سخنگوی گروه تروریستی موسوم به جیش‌الاسلام در سوریه، در اظهاراتی صلح با رژیم صهیونیستی را امری بعید ندانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از شبکه خبری المیادین، اسلام علوش، سخنگوی گروه تروریستی جیش الاسلام، در مصاحبه با پایگاه "اندیشه منطقه‌ای" رژیم صهیونیستی گفت: صلح با اسرائیل بعید نیست.

وی با ادعای موفقیت نهایی گروه تروریستی جیش‌الاسلام در سوریه، افزود: بعد از پیروزی، مسئله توافق صلح با اسرائیل از سوی موسسات دولت آینده سوریه بررسی خواهد شد.

این مصاحبه از سوی الیزابت تسورکوب، پژوهشگر رژیم صهیونیستی در پایگاه اندیشه منطقه‌ای این رژیم، صورت گرفته است.

وی در این مصاحبه، درباره آینده جنگ در سوریه، رویکرد این گروه تروریستی در خصوص توافق آینده میان سوریه و رژیم صهیونیستی و همچنین رویکرد این گروه در مورد ایران و حزب‌الله با علوش سخن گفته است.

علوش در مورد حزب الله مدعی شد: نسبت به حزب‌الله خوش‌بین نیستم؛ زیرا حزب‌الله تهدید برای آینده منطقه به شمار می‌رود.

سخنگوی این گروه تروریستی، که آمریکا آن را مخالف میانه رو می‌داند، در ادامه مدعی شد: حزب‌الله یک گروه مخالف آزادی است و ما آمادگی این را نداریم که در آینده سلاح به دست این گروه برسد.

وی در ادامه ضمن انکار بازداشت و شنکجه‌‌‌های صورت گرفته از سوی این گروه تروریستی، مدعی شد: ما به مردم مناطق تحت سلطه خود اجازه می‌دهیم علیه ما تظاهرات کنند؛ زیرا اشاره‌ای به اشتباهات ما و راه اصلاح آن‌ها است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: