« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
ما کار خود را با علمایی شروع کرده‌ایم که خود در خط رهبری بوده و هر کجا خطایی از ما سر زند آن را عنوان کرده و مسیر را به ما نشان می‌دهند.    

 

 


حضور چهره‌های سرشناس اصولگرا؛

همایش بزرگ جبهه پایداری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور چهره‌های سرشناس اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد، همایش بزرگ جبهه پایداری در این استان برگزار شد.

اوای دنا ، به گزارش فارس: امروز با حضور تعداد زیادی از اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان‌های مختلف این استان، همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایی با حضور روح‌الله حسینیان و علی‌اصغر زارعی از اعضای شورای مرکزی این جبهه و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد که هر سه آنها عضو این جبهه هستند در محل سالن ترویج کشاورزی این استان برگزار شد.
در این همایش یک‌روزه که بیش از 800 نفر از مجموعه سرشناس اصولگرایی این استان شرکت داشتند، روح‌الله حسینیان در سخنانی با تبیین چگونگی تشکیل این جبهه و اهداف آن بیان داشت: در جبهه پایداری معتقد هستیم کسانی که می‌خواهند برای تعیین مصادیق تصمیم‌گیری کنند باید در کوران حوادث مختلف امتحان پس داده باشند.
وی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم به جوانان حزب‌اللهی بقبولانیم که افرادی همانند آقایان باهنر و یا قالیباف برای تعیین مصادیق در جبهه متحد اصولگرایان تصمیم‌گیری کنند چراکه آنها و برخی دوستان دیگر هرچند نام اصولگرایی را داشته و از گذشته اصولگرا بوده‌اند ولی در برهه‌های حساسی چون فتنه 88 که به سخن آنها نیاز بود سکوت پیشه کردند.
* در 70 درصد حوزه‌های انتخابیه کشور با دوستانمان در جبهه متحد به توافق می‌رسیم
در ادامه این نشست علی‌اصغر زارعی دیگر عضو اصلی جبهه پایداری در سخنانی با بیان اینکه در 70 درصد حوزه‌های انتخابیه کشور با دوستانمان در جبهه متحد به توافق خواهیم رسید، اظهار کرد: خودمان پیشقدم شده‌ایم و حالا که در جبهه متحد خواسته‌های ما را برآورده نکرده‌اند به خاطر سو‌ءاستفاده نکردن دشمنان بحث همکاری را مطرح کرده‌ایم.
* خط و جهت خود را از روحانیت می‌گیریم  وی با بیان اینکه هدایت و رهبری خود را از علامه مصباح یزدی می‌گیریم، بیان کرد: برخی سعی کردند تهمت‌هایی را به ما روا دارند و ما را منسوب به جریان انحرافی کنند که باید گفت ما خط و جهت خود را از روحانیت می‌گیریم.
زارعی در پاسخ به سؤالی که نظر رهبری در مورد جبهه پایداری چیست، عنوان کرد: ما کار خود را با علمایی شروع کرده‌ایم که خود در خط رهبری بوده و هر کجا خطایی از ما سر زند آن را عنوان کرده و مسیر را به ما نشان می‌دهند.
در این نشست هر سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی مواضع خود را در ارتباط با جبهه پایداری اعلام کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پ
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
0
شما هم در اقتصاد خراب کردید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: