« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به همت ؛دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان
جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تشكیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ این جلسه به ریاست دکتر فرجی ،معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه  و با هدف تسهیل در اجرای مراحل ثبت نام و رفاه حال دانشجویان و خانواده هایشان و با حضور اعضای ستاد متشکل از مدیران فرهنگی، دانشجویی ، آموزشی، روابط عمومی و حراست تشکیل شد.

دکتر فرجی، دانشجویان را سرمایه های عظیم این مرز و بوم خواند که پیشرفت و آینده کشور به دست با کفایت آنها رقم خواهد خورد و هدف از تشکیل این ستاد را تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود ویاری رساندن، پاسخگویی به سوالات و نیازهای دانشجویان و خانواده های آنان دانست و  استقرار مراكز مشاوره و راهنمایی در دانشگاه و پذیرش بیش از چهارصد دانشجو جدید  ، اطلاع رسانی داخل دانشگاه وهمچنین استقرار تیم‌های استقبال را ازجمله مهمترین اقدامات ستاد مزبور برشمرد.
شایان ذکر است ثبت نام دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بصورت غیر حضوری در روزهای 20 و 21 شهریور انجام می پذیرد و سپس ثبت نام کنندگان جهت احراز هویت و تکمیل پرونده در روزهای 27تا 28 شهریور ماه به دانشگاه مراجعه می نمایند و ثبت نام دانشجویان جدید الورود کارشناسی متعاقبا اعلام می گردد.

قابل ذکر است هم اکنون دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان دارای 1500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است که در 15 رشته مشغول تحصیل می باشند.

دانشجویان جدید الورد نیز می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.bkatu.ac.ir و یا عضویت در کانال https://telegram.me/bkatu  اخبار و  اطلاعیه  ها را مطالعه فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: