« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
نماینده مردم خبر داد؛
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از تصویب گازرسانی به دو بخش سرآسیاب و ممبی در شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عدل هاشمی پور که به همراه مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی از مسولان به بخش های ممبی و سرآسیاب  در شهرستان بهمئی سفر کرده بود از نزدیک مشکلات و در خواست های  مردم این دو بخش را بررسی کرد .

 وی از تصویب گازرسانی به این دو بخش در شرکت ملی گاز ایران خبر داد و افزود : با تاسیس ایستگا ه های سی ان جی مردم این دو بخش و روستاهای همجوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

هاشمی پور با بیان اینکه تاپایان سالجاری کار مطالعات، مهندسی و طراحی این طرح گازرسانی انجام می شود  گفت : بر اساس برنامه زمانبندی شده گازرسانی به  دو بخش سر آسیاب و ممبی تا پایان سال آینده  تکمیل و مردم این دو بخش از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی به منابع تامین اعتبار این طرح گازرسانی اشاره کرد و   افزود : مشکلی از بابت هزینه های این طرح گازرسانی وجود ندارد و اعتبارات مورد نیاز نیز از محل شرکت گاز ملی ایران و شرکت نفت  تامین می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: