« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
در حالیکه 8 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، اقدامات و سیاست های حسن روحانی احتمال رد صلاحیتش را قوت بخشیده است.
 به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت؛ انتخابات ایران همواره آبستن اتفاقات غیرمنتظره ای بوده و این رویدادها در انتخابات ریاست جمهوری دو چندان است.

 8 ماه دیگر، ایران سراسر شور سیاسی خواهد شد و کسانی که در این زمان خود را به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی کرده اند، در یک رقابت نفس گیر می بایست اعتماد عمومی را به خود جلب کنند. در این میان پیش از ورود به میدان تبلیغات، صلاحیت ها بار دیگر باید بررسی شود تا تنها کسانی وارد گود انتخابات شوند که سایر شرایط لازم را برای این حضور داشته باشند.

وظیفه ای که برعهده شورای نگهبان گذاشته شده تا با سنجش صلاحیت ها، از ورود کسانی که صلاحیت لازم برای نشستن در پست ریاست جمهوری را ندارند، جلوگیری کنند و این سنجش نیز بر اساس معیارهای مختلفی صورت می پذیرد.
 
اما ورای نامزدهایی که ممکن است در این انتخابات وارد شوند، حسن روحانی، رئیس جهمور کنونی ایران، یکی از افرادی است که بار دیگر خود را وارد این کارزار خواهد کرد. کارزاریی که علاوه بر جذب اعتماد افکار عمومی به خود می بایست صلاحیتش را نیز در مرحله دوم نیز مورد بررسی قرار گیرد. وی در انتخابات سال 92 نیز در لبه تیغ تایید صلاحیت ها قرار داشت. هرچند نداشتن تجربه اجرایی، نمی توانست برای روحانی خطرساز باشد اما سابقه حضور وی در پست دبیری شورای عالی امنیت و مذاکرات با طرف های غربی، در کارنامه اش نقاط سیاهی را ایجاد کرده بود که می توانست منجر به رد صلاحیت او شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: