« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
حجاريان:«اصلاح‌طلبان چاره‌اي جز حمايت از روحاني ندارند و حتي اصولگرايان نيز كم كم به سمت آقاي روحاني مي‌آيند و چاره‌اي جز حمايت از او ندارند، چرا كه اصولگرايان نيز كسي را ندارند كه در انتخابات ۹۶ علم كنند.»

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ روزنامه آرمان در گزارشی با تیتر «كارت دعوت حجاريان براي اصولگرايان» مدعی شد که اصلاح‌طلبان درصدد جلوگيري از شكاف در جريان اصولگرا هستند !

 

آرمان با ادعای «حمايت ضمني اصولگرايان از روحاني» و با طرح این پرسش که «رويكرد اصلاح‌طلبان چه بايد باشد؟» ادامه می دهد: آيا حمايت اصولگرايان از روحاني منجر به خداحافظي اصلاح‌طلبان با وحدت و تلاش براي پيروزي روحاني خواهد شد؟ يا به گفته اصغرزاده، اصلاح‌طلبان بي‌توجه به حمايت اصولگرايان مسير همراهي خود با روحاني را ادامه خواهند داد؟ شايد آنچه تئوريسين اصلاحات اعلام كرده است پيروزي بزرگي براي جريان اصلاحات و كليد جلوگيري از تداوم مشكلات در جريان اصولگرايي باشد.

 

به نوشته این روزنامه سعيد حجاريان گفته است:«اصلاح‌طلبان چاره‌اي جز حمايت از روحاني ندارند و حتي اصولگرايان نيز كم كم به سمت آقاي روحاني مي‌آيند و چاره‌اي جز حمايت از او ندارند، چرا كه اصولگرايان نيز كسي را ندارند كه در انتخابات ۹۶ علم كنند.»

 

تئوريسين اصلاحات البته درگفت‌وگوي ديگري نام اصولگرايان را در كنار نام اصلاح‌طلبان آورد و اظهار داشت:« اصلاح‌طلبان از روحاني عبور كنند؟! بعد به كجا بروند؟ مگركسي غير از او را دارند؟ در اين وضعيت آشفته مگر غير از روحاني شخصي را دارند كه بخواهد برجام را پيگيري كند؟ اين حتما به ضرر اصلاح‌طلبان تمام مي‌شود. حتي اصولگرايان هم نبايد از روحاني عبور كنند. به فرض محال اگر خود روحاني هم نخواهد نامزد رياست‌جمهوري دوازدهم شود، بايد هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا سراغ وي بروند و از وي بخواهند نامزد شود، چرا كه بديلي غير از وي وجود ندارد.»

 

این روزنامه نزدیک به اصلاح طلبان می افزاید: «پر بيراه نيست اگر اظهارات حجاريان را به مثابه كارت دعوتي از سوي اصلاح‌طلبان و حجاريان براي اصولگرايان دانست كه بيشترين سود پذيرش اين دعوت براي اصولگرايان است، چرا كه طبق آنچه حجاريان بيان كرده است، با حمايت اصولگرايان از روحاني در وهله نخست شكافي در جريان اصولگرايي براي تعيين كانديداي واحد ايجاد نخواهد شد و پس از آن هم با حمايت اصولگرايان از روحاني دولت تا سال ۱۴۰۰ كمتر مورد هجمه دلواپسان قرار خواهد گرفت كه در اين صورت منافع ملي بيش از هميشه حفظ خواهد شد. تنها بايد يادآوري كرد كه اصلاح‌طلبان بار ديگر براي منافع و مصالح كشور از حق حداكثري خود چشم پوشي كرده و سهيم شدن اصولگرايان در موفقيت‌های ۴ سال دوم دولت روحاني را پذيرا شدند»./جام نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: