« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
حجت الاسلام رسایی در صفحه شخصی خود نوشت:
آوای رودکوف-حمید رسایی : ختدوانه از برنامه های جذاب و پرطرفدار سیماست که در بخش ها و قسمت های مختلفش، نکات آموزنده هم دارد. اما این برنامه در مواقعی از چارچوب ها خارج و نیاز به تذکر جدی دارد. از جمله برنامه 21 شهریور خندوانه که یک گروه موسیقی به نام seven را میهمان خود کرده بود.

 خواننده ای مرد با ظاهری نامناسب (موی بسیار بلند و دراز) به همراه دو خواننده دیگر که اتفاقا اجرایی کوچه بازاری با مضامینی بی معنا هم داشتند! بعد از اجرا هم مجری برنامه از این گروه قول شرف گرفت که ماهی یکبار برای اجرا به خندوانه بیاییند! معلوم نیست با وجود هنرمندان فاخر و ارزشمند - در رشته های مختلف موسیقی سنتی، پاپ و ... - که اتفاقا اجرای آنها آبرویی برای موسیقی است، چه اصرای برای معرفی گروهی گمنام، آن هم  با عنوانی لاتین (seven) را برای خود انتخاب کرده است و اساسا برای پاسداشت زبان فارسی نباید چنین عنوانی از صدا وسیما ترویج شود. آیا نشاندن خانم های چادری در ردیف جلوی این برنامه و دست زدن آنها برای چنین برنامه هایی، توجیه ای مناسب برای این رفتارهای غلط خواهد بود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: